Het ondergoed van de Primark is echt zo slecht... een hemd veranders spontaan in een Naveltopje en een onderbroek in een string. Ik zweer bij hema. Daar heb je ook van die pakketjes 2 voor 6 ofzo
Ik heb tegenwoordig voor de kinderen liever het ondergoed van de Zeeman dan van de Hema. Dat van de Hema word na een paar keer wassen en droger korter dan het breed is... Die kwaliteit is echt achteruit gehold de laatste paar jaar. Het gekke is dan dan de hemdjes krimpen maar de onderbroeken niet, terwijl het toch dezelfde stof is.
Zeeman heeft vaak leuke kinderkleding. & Primark maar die zit idd niet overal. Webshop is vaak wat duurder en betaal je nog verzend kosten ook
Toevallig heb ik gister ook allemaal hemden bij de Zeeman gehaald voor mijn zoontje. Vind de hemden en sokken van de Zeeman altijd wel goed, de rest van de kleding niet Boxershorts haal ik eigenlijk altijd bij Jola mode..
Daar voel ik toch niks van Nee even serieus, vind dat wel meevallen. Daarnaast vind ik/ mijn zoontje het wel fijn als het goed aansluit, anders heeft dat hele hemd geen nut naar mijn idee.
ik koop altijd bij terstal ondergoed en dan sla ik in als het 2 halen 1 betalen is . meestal koop ik dan 12 broekjes en 6 hempjes allemaal hetzelfde motiefje
Inderdaad, had allemaal leuke Cars hemden gekocht, hij kon ze niet eens aan in zijn eigen maat, veel te strak en hij is echt niet dik, gewoon normale maat. Action hemden zijn net zo verschrikkelijk. Ik heb nu van de Hema en Prenatal, die zitten veel beter, maar inderdaad wel iets duurder. Maar nu met 20 procent stickerkorting tm morgen, scheelt weer Maar ik heb dus voor bijna twintig euro bijna nieuwe hemden in de zak van max kunnen stoppen van zeeman, want had de verpakking al weggedaan en bon