wat duur!

Discussie in 'De lounge' gestart door moes, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Het ondergoed van de Primark is echt zo slecht... een hemd veranders spontaan in een Naveltopje en een onderbroek in een string.

Ik zweer bij hema. Daar heb je ook van die pakketjes 2 voor 6 ofzo

2. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik heb tegenwoordig voor de kinderen liever het ondergoed van de Zeeman dan van de Hema. Dat van de Hema word na een paar keer wassen en droger korter dan het breed is... ;) Die kwaliteit is echt achteruit gehold de laatste paar jaar. Het gekke is dan dan de hemdjes krimpen maar de onderbroeken niet, terwijl het toch dezelfde stof is.

3. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Zeeman heeft vaak leuke kinderkleding. & Primark maar die zit idd niet overal. Webshop is vaak wat duurder en betaal je nog verzend kosten ook :)

4. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Toevallig heb ik gister ook allemaal hemden bij de Zeeman gehaald voor mijn zoontje. Vind de hemden en sokken van de Zeeman altijd wel goed, de rest van de kleding niet ;)

Boxershorts haal ik eigenlijk altijd bij Jola mode..

5. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ik vind de de hemden van de zeeman zo stug rekken totaal niet

6. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Daar voel ik toch niks van :D

Nee even serieus, vind dat wel meevallen. Daarnaast vind ik/ mijn zoontje het wel fijn als het goed aansluit, anders heeft dat hele hemd geen nut naar mijn idee.

7. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik koop altijd bij terstal ondergoed en dan sla ik in als het 2 halen 1 betalen is .
    meestal koop ik dan 12 broekjes en 6 hempjes allemaal hetzelfde motiefje

8. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Inderdaad, had allemaal leuke Cars hemden gekocht, hij kon ze niet eens aan in zijn eigen maat, veel te strak en hij is echt niet dik, gewoon normale maat. Action hemden zijn net zo verschrikkelijk. Ik heb nu van de Hema en Prenatal, die zitten veel beter, maar inderdaad wel iets duurder. Maar nu met 20 procent stickerkorting tm morgen, scheelt weer :)
    Maar ik heb dus voor bijna twintig euro bijna nieuwe hemden in de zak van max kunnen stoppen van zeeman, want had de verpakking al weggedaan en bon :(

Deel Deze Pagina