Pfff hier het wachten ook helemaal zat, wil er eigenlijk niet mee bezig zijn, maar hoe meer ik dat probeer hoe erger het wordt Geen idee ook hoe lang mijn cyclus is door pcos. Ben met mijn banner maar weer uitgegaan van 35 dagen, maar testdrang is al behoorlijk aanwezig.. misschien dit weekend toch maar testen om mijn hoofd even "rustig"te krijgen.. maar ben zo bang voor de teleurstelling, bleghhh krijg inmiddels een hekel aan de wachtweken :x Wil gewoon weten waar ik aan toe ben!!!!! Sorry hoor, moest er echt even uit ...
Ik kan dinsdag testen maar ga denk zo toch naar de winkel gewoon even een testje doen om het los te laten
ja ik heb ook getest hahahahhahahah de pregnyl is er zeker uit nu negatief getest ... kan ik het weekend weer testen mocht ik dan iets zien hoef ik niet meer te twijfelen of het de pregnyl is hahah
Hahaha mijn test ook negatief ja duh ik kan pas officieel over een week testen! Wanneer mag jij testen draakjes?
Dames, Voor onderwerpen als deze hebben we het NOD forum. Zouden jullie je daar aan willen sluiten bij de betreffende maand? Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl