Hallo allen, ik ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger. En wat gaat het langzaam...!!!! Ik wil de dagen wel vooruit duwen. Haha!! Ik ben zwanger van ons 2e kindje, Bij ons 1e zoontje zaten we midden in een verbouwing. wie heeft dit gevoel ook?? groetjes Myla
In het begin had ik dat ook! En dan moest ik 2 weken wachten op een echo en dan dacht ik 'oh wat duurt dat laaaaang'! Nu ben ik alweer 29 weken zwanger en nu denk ik 'oeh wat gaat dat snel!'
Hey Myla, Heel herkenbaar! Hier kruipen de dagen ook. Had vorige week een echo, maakte die afspraak 2wkn daarvoor. toen duurde het helemaal lang!!! Nu was de echo nog een beetje vaag, donderdag heb ik er weer 1 en nu gaat de tijd ook echt ZOOOOO TRAAG!!!! Maar: elke dag is er 1 dat ik zwanger ben, dus probeer te genieten Grtjes
Heel herkenbaar hoor! En als ik terug kijk gaat het snel, maar ik wil nu ook de dagen voorruit duwen. Ondanks dat ik al een eind op weg ben, gaat het mij ook niet snel genoeg
helemaal nu je een afspraak hebt staan voor een echo. ik ga maar eens bellen met de verloskundige als ik 6 weken zwanger ben dus moet nog even volhouden. haha groet Myla
De eerste weken tot de eerste echo vond ik ook lang duren! Het is natuurlijk ook spannend omdat je nog geen echo hebt gehad... Daarna ging/gaat de tijd heel snel bij mij De dagen, weken vliegen voorbij, dus geniet vooral van je zwangerschap! Enuh.... Proficiat meid!
Ik vind het nog steeds lang duren! Wie heeft bedacht dat een zwangerschap 9 maanden moet duren, waren 6 maanden niet gewoon genoeg geweest?
het is gewoon spannend, vooral tot de eerste echo. zou alles wel goed zijn? het gaat vanzelf wel sneller, voor je gevoel dan?? wel zijn dat er meer meiden zijn die het ook zo voelen groetjes Myla