wat duurt wachten lang

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamavanjimmy, 12 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    @ women90 ik ben net op dag 3 van me cyclus dus wij gaan weer hard klussen voor een goed resultaat..:D hopelijk..

En die 11 dagen ga ik voor je duimen dat je een positieve test mag hebben..

2. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik heb er na mijn miskraam nog geen idee van hoe mijn cyclus gaat zijn dus ik weet niet eens hoelang ik moet wachten :( het duuuuuurt in elk geval enorm lang!!ik denk nod rond de 21ste.....zes dagen dus als het klopt(mijn gevoel:nog 266 dagen....grrrr)
    succes iedereen!!

3. mamavanjimmy

5 mrt 2013
    61
    0
    0
    he meiden

vandaag een test gedaan van kruidvat 2 voor 5 en nu zag ik een hele lichte tweede streep wel na 5 min zie hem zelf wel maar als ik hem op de foto zet zie je hem niet wat denken jullie kan dat een teken zijn dat ik zwanger ben of niet

4. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    mamavanjimmy : spannend . ik zeg altijd een streepje is een streepje.
    van mijn dochter heb ik 3 dagen te vroeg getest en ook een heeeeel licht streepje maar dus wel zwanger.
    ik hoop voor jou dat hij morgen duidelijker is !!! ik had trouwens ook getest met de kruidvat 2 voor 5

5. Noor88

Noor88 Actief lid

23 feb 2013
    152
    0
    0
    Krimpen a/d IJssel
    Hier ook 1 die nog even moet wachten met testen.
    Als alles goed is, vandaag innesteldag. Gisteren en eergisteren menstruatie-achtige krampen gehad.

Dus ik ben erg benieuwd!!
    Succes iedereen met wachten.......heel vervelend!!

6. Maria87

Maria87 Niet meer actief

MamavanJimmy: gewoon over een paar dagen nog een test doen! En inderdaad: een streepje is een streepje. Wat spannend! Ik ben heel benieuwd!

@ Noor88: ja, heel vervelend dat wachten. Ik heb al besloten dat ik me niet kan inhouden en ga dit weekend testen. Hoop zoooo dat het raak is!

7. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    MamavanJimmy: spannend en ik zeg ook over een paar dagen testen en dan zal de streep veel duidelijker zijn...

Maria87: ja wachten is erg vervelend en ik hoop dat jij ook positief test..

Spannend dames ik ben erg benieuwd

8. BySan

BySan Lid

31 okt 2012
    51
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster.
    Zwolle
    Indd het wachten duurt lang :( Ik moet nog 11 dagen wachten maar voel echt van alles.. Ik weet niet of mijn lichaam mij voor het gek houdt of dat er echt in mijn buik gewerkt word..

Vanaf eisprong (18 maart) al overgevoelige/pijnlijke borsten, obstipatieproblemen & duizelig.

Sinds twee dagen slaap ik ook slecht, word rond 4uur wakker slaap dan niet tot 6uur 's ochtends & heb ik verder
    - Hoofdpijn
    - Emotioneel gevoellig/ snel geirriteerd
    - Ongesteldheidspijn in mijn buik
    - Opvliegers snachts..
    - Misselijkheid met vlagen & maar heel even.

9. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Pff wat moeten sommige nog lang wachten he.. bah! Hoop dat de dagen zeer snel gaan voor jullie:D
    ik hoef niet zo lang te wachten.. Ik verlies meestal al bloed (lichtjes) op 8dpo.. en word echt ongesteld op 10dpo. Dus het wachten voor mij is korter. Maarja, ik zou liever wat langer willen wachten en een lf van 14 hebben! Want de kans dat ik zo zwanger raak is misschien kleiner.

Ik heb tot nu toe;
    gevoelige borsten (altijd na ei)
    2 x licht misselijk geweest, heel even maar
    her en der krampjes, vooral bij schaambeen wat rechts.
    net even lichte kramp/pijn in onderrug
    sinds 2 dagen meer plassen
    sinds vandaag iets meer dorst
    meer afscheiding (wit, lijkt een beetje luchtig haha)

Dat was het wel zo een beetje.
    We zullen zien.. Ik hoop op allemaal positieve testen voor jullie dames!
    BySan dat ziet er hoopvol uit!
    MamavanJimmy spannend joh, hoop op een knaller over een paar dagen!
    Mol rot van je miskraam:( sterkte, hoop dat je cyclus gauw weer op gang komt, of niet en dan natuurlijk een positieve test:D

10. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Okee okee, ik heb vanmorgen een Sensi test gedaan. Negatief natuurlijk. Stomkop die ik ben; het is nog 5 dagen voor NOD! Maar ik zat mezelf wijs te maken, dat als mn cyclus ineens 28 is ipv 29, ik kon testen.... Maarjah, als ie ineens 30 is, dan dus niet :p dat was ik ff vergeten. Ik ben nog nooit zo geobserdeerd geraakt door streepjes. Nu maar even wachten weer. Ik voel namelijk ook vrij weinig. Normaal voel ik trouwens al wel dingen voor als ik ongi word, zoals hele pijnlijke borsten enz. Nu niet. Misschien is het juist wel goed, of juist niet... aaahhh ik word er gek van!!!!

11. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    En Gertine, have funnnn!!! :D hihi!

12. mamavanjimmy

5 mrt 2013
    61
    0
    0
    he he

nou vandaag moest ik ongesteld worden maar tot nu toe helemaal niks maar misschien heb ik nu weer een cyclus van 28 dagen dus ja ben helemaal in de war en heb nu ook al heel veel gelezen dat je wel van die indroogstreepjes kan hebben dus denk dat het dat was ,heb voor de rest ook helemaal geen klachten die een menstruatie aan kondigen wat ik normaal wel heb dus gewoon even wachten denk tot ik de 28 dagen voor bij ben dus dat is dan de 27 ste en dan zien we wel veder en we gaan met zn alle heel hard duimen met zn alle

13. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Oeii spannend!!! Ik hoop voor je dat het iets leuks betekenen mag... :D

14. Maria87

Maria87 Niet meer actief

ja, het is echt heel spannend, he!
    Ik kon me niet meer inhouden en heb vanochtend een testje gedaan: omo wit :(
    Jammer, maar ik ben niet zo teleurgesteld als bij de vorige negatieve test: ik zit nu 'pas' op dag 30 van mijn cyclus, dus voor mijn doen nog vrij vroeg en heb geen idee of ik m'n ei al heb gehad, maar het rommelt nu al ruim een week heel erg in mn buik (daarnaat ook misselijk, duizelig, moe, dorst). Maar goed: er is dus nog hoop dat het deze ronde raak kan zijn, en anders gaan wij door naar ronde 4.... :(

Succes met wachten & klussen, meiden!

15. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    echt spannend allemaal voor jullie.. Ik ben razend benieuwd..
    Maria87: lastig zo'n onregelmatige cyclus dan weet je nooit waar je aan toe ben.. Weet je wel wanneer je eisprong was? En tuurlijk is er nog hoop.. zolang je niet ongi ben.
    MamavanJimmy: goed teken toch zou ik zeggen nog niet ongesteld hopelijk blijft het weg. Het kan een indroogstreepje zijn maar het kan ook een goed teken zijn ben je van plan om nog te gaan testen.??

16. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Thanks dat zal zeker weer gaan lukken
    we gaan er weer voor :D hahaha

17. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Nee ik weet helaas niet wanneer mijn eisprong is/was: ik heb deze ronde nog niet met ovutesten of temperaturen gewerkt. Als ik deze ronde niet zwanger word, ben ik wel van plan het vanaf de volgende ronde bij te houden. Dan weet ik in ieder geval ietsje meer waar ik aantoe ben :)

18. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Heel goed! Ik waarschijnlijk ook gewoon weer hoor! Ik zit beetje in twijfel of ik nu al met ovulatietesten wil beginnen..... Ik ben beetje van: als ik iets wil, dan wil ik het NU. En dat is bij zwanger worden natuurlijk helemaaaaaal niet zo dat dat zo is, dus hmm ik zie het als "serieus omgaan met". Maar ik denk er nog even over... omdat het spontane er ook niet af moet gaan. Zucht..

19. mamavanjimmy

5 mrt 2013
    61
    0
    0
    he gertine ,
    ja das dus zon twijfel want heb van de week al twee keer gestest en elke keer niks alleen eergister maar die was zo licht en na 10 min pas afgelezen dus denk echt niet dat het wat was maar kon e net toch niet inhouden en deed een ovu test en daar heb ik wel weer twee strepen de controle streep is echt donker maar de teststreep iets minder maar duidelijk zichtbaar zou dat ook iets kunnen betekenen

20. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Hoi dames, ik moet nog 4 dagen wachten tot de NOD... Dus ook hier nog ff spannend. Heb wel een paar dagen na de innesteling meer afscheiding gehad als normaal, maar kan niet zeggen dat ik nog meer " klachten " heb, dus ben er bang voor, maar we wachten nog wel ff af.meer kunnen we niet doen. Succes voor iedereen met afwachten....

Deel Deze Pagina