wat duurt wachten toch lang

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door elasMIEKje, 24 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boogschuttertje

7 mrt 2006
    86
    0
    0
    ik zit zooooo in dubio.. t probleem is ook dat iedereen in de drogisterij of de apotheek weet wie ik ben, en ik heb geen zin om er nog met andere dan mijn ventje over te praten. Ook al schijnen ze een soort "beroepsgeheim" te hebben. Kom ik ze op straat tegen en dan gaan ze van alles vragen, misschien moet ik ze maar via internet bestellen.. Had ik t maar eerder gedaan dan had ik ze nu op voorraad. Beetje ongeduldig wordt ik nu wel maar heb toch t idee dat er niks is omdat ik echt nul symptomen heb. Maar ga ondertussen wel honderd keer naar de wc om te checken of ik niet ongi ben.. Voel verder niks vreemds gelukkig

groetjes patrice

2. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Je kunt ze inderdaad ook bestellen op internet. En als je dat vandaag doet en meteen via Internet Bankieren het geld overmaakt, heb je ze morgen al in huis!

3. boogschuttertje

7 mrt 2006
    86
    0
    0
    Ik ben even naar de stad gefietst voor een "onbekende" drogisterij.. de Etos en even een huismerk test gehaald... en net gedaan... en twee streepjes. Een hele donkere test streep en een mindere tweede streep, maar zelfs nog van een meter af zichtbaar.. Ik kan het niet geloven eigenlijk .. en ook nog alleen thuis... niemand om het te vertellen... vriendje tot elf uur onbereikbaar aan het werk... nou ja afwachten.. en t tot me door laten dringen denk ik

4. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Super nieuws! Gefeliciteerd!

Heb je eigenlijk veel last van symptomen?

Liefs

5. janet78

janet78 Lid

20 apr 2006
    24
    0
    0
    ik heb ook morgen m,n nod (banner verkeerd)en vorige week had ik het gevoel dat m,n ongi zou komen en sindsdien heb ik geen buikpijn meer maar wel een paar stipjes bruin in m,n lapje , zou dat van vorige week dan ook een innesteling zijn geweest? nou als ik een week over tijd zou zijn dan durf ik wel een testje wagen haha

boogschuttertje jij alvast van harte he

liefs janet

6. boogschuttertje

7 mrt 2006
    86
    0
    0
    ik heb echt nog nergens last van.. tja iets meer plassen.. maar ik dacht dat dat van de nerveusiteit was, en normaal hoef ik echt maar twee drie keer per dag.. maar ja verder nog niks
    ga maar 'ns me banner veranderen

groetjes Patrice

7. boogschuttertje

7 mrt 2006
    86
    0
    0
    echt raar om t zo te zien, vind t nog wel beetje eng.. zo pril... moet er echt even aan wennen. haha

maakt t wel duidelijk zo , die banner,

ga t nog even laten bezinken.. kopje thee erbij, wachten op mannetje..

8. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Op zich kan het wel op elk moment van de dag, alleen is je ochtendurine meer geconcentreerd en dat zou net kunnen schelen. Als je met ochtendurine test heb je wel de echte zekerheid.
    Jenny

9. elasMIEKje

elasMIEKje Actief lid

14 feb 2006
    152
    0
    0
    Hallo,

Allereerst Patrice, hartelijk gefelicteerd!

Ik heb nog steeds mijn geduld kunnen bewaren, hopelijk houd ik het vol tot zaterdag ochtend dan hoef ik mijn plasje maar tot een uur of 11/12 te bewaren hahhahaha

Gisteren de hele dag een zeurderige buikpijn (eigenlijk geen pijn) gehad het zat meer van onderen dus heel anders dan ongesteldheidspijn. Maar geen bloed of iets dergelijks wel veel afscheiding een beetje waterig.

Daarnaast heb ik ontzettend gevoelige borsten en ben 's avonds helemaal verrot alhoewel ik overdag best veel energie heb, ik heb al een paar weken van die vreselijke opruimwoede's! Wie herkent dat van die opruimwoede's?

Ben de afgelopen twee weken ook al een paar keer duizelig geweest en dat is iets wat ik echt nooit heb.

Volgens mijn man hoef ik niet meer te testen omdat ik toch wel zwanger ben hihi,
    whisful thinking!!!

Nou nog twee nachtjes slapen en dan........

Ik hou jullie op de hoogte

groetjes,
    Miek

10. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Spannend! Ik duim :)

11. liefmeisje

28 mrt 2006
    40
    0
    0
    wow, voor die gene die zwanger zijn van harte gefeliciteerd :)

zijn er hier meer die de nod 1 mei hebben? of volgende week? wil er graag een testje op wagen maar durf niet. dubbel he? mijn nod is dus 1 mei. help ;) meiden die allemaal in spannig zitten te wachten succes he. en natuurlijk ook voor de klussers....veel succes

12. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi Miek!

Je weet het wel spannend te houden zeg! Dus je gaat morgen testen?
    Nou meid, ik ga heel hard voor je duimen!

Liefs An ;)

13. elasMIEKje

elasMIEKje Actief lid

14 feb 2006
    152
    0
    0
    Ik ga dus vanmorgen/middag testen, heb al een paar dagen licht bloedverlies, waterig alleen bij het afvegen en ben dus best een beetje ongerust over het resultaat.

Zodra ik het weet en de kans heb zal ik het jullie laten weten!

miek

14. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    spannend hoor,
    succes!

15. Floor

Floor Actief lid

21 apr 2006
    355
    0
    0
    Spannend elsemiekje! Goed van je dat je kan wachten. Volgens mij zou ik dat niet kunnen (ben net met ronde 1 bezig). Ik duim voor je dat het raak is.

boogschuttertje, gefeliciteerd!

16. elasMIEKje

elasMIEKje Actief lid

14 feb 2006
    152
    0
    0
    Helaas negatief getest.... :(

Volgende ronde beter of misschien was ik toch te vroeg, bij fybromyalgie patienten schijnen de testen ook niet al te best te werken dus dat kan ook nog een reden zijn.

Miek

Deel Deze Pagina