Baby watcher

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door sabagirl, 5 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.448
    1.130
    113
    Wie heeft er ervaring mee? Is het echt veilig?

2. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ik! Heb m 3 weken gehad.

Op de site staat alles heel duidelijk uitgelegd, ook over de veiligheid. Het is absoluut veilig en ze zijn bewust ver onder de gezondheidsnorm gaan zitten met het apparaat. Daardoor is het beeld ook niet zo scherp als bijv een pretecho bureau.

Ik had m met 14 weken en toen zag je alles best heel goed. Daarna heb ik een review geschreven en kreeg ik m nog een weekje gratis. Ik was toen 21 weken en vond het beeld minder mooi dan toen ik 14-17 weken was!

Maar t is zeker leuk en wie weet kan je nog ergens een kortingscode vinden (die zijn er veel).

3. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Ik heb hem op dit moment tot 16 mei, dan ben ik 20 weken ! Zoals hierboven staat dat op de site allemaal vermeld.

Het beeld is natuurlijk niet zo mooi als we gewend zijn bij het echo bureau maar duidelijk genoeg, filmpjes en fotos maken gaat ook heel makkelijk.
    En het leukste vind ik nog dat ik hem overal mee naar toe kan nemen en alle vrienden en familie kan meekijken, inclusief mijn ouders die in noorwegen wonen via skype.

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.249
    17.271
    113
    Ik heb 'm een week gehad toen ik 28 weken zwanger was. Was gratis met een winactie die ze toen op FB hadden.

Ik vond de kwaliteit echt belabberd, kon haast niets onderscheiden. Bij het maken van foto's/filmpjes via het programma werd de kwaliteit nog minder.
    Familie vond het wel erg leuk. Mijn moeder ging vaak mee naar controles dus die had de baby vaker kunnen zien, maar mijn vader, broers en zus, schoonfamilie, etc niet. Zij vonden het wel super gaaf om te kunnen meemaken.

Ik zou er zelf geen geld aan uit geven (vind 't nl flink prijzig ook!) voornamelijk omdat ik bij de gyn liep (en zal lopen), dus elke controle een echo kreeg. Zal 'm bij een volgende zwangerschap dan ook niet in huis halen. Kan me voorstellen dat het wel prettig is als je na de 20-w echo geen echo's meer krijgt, al zou ik dan eerder voor een pretecho gaan :)

5. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Dit zijn wat fotos van onze beeb gemaakt met de watcher

Bijgevoegde bestanden:

6. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Ik zou het echt niet doen. Kan me niet voorstellen dat het geen effect heeft. Er zit een tijdslimiet aan toch? Dat zegt mij genoeg.

7. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.249
    17.271
    113
    Het is een gewoon echo apparaat, zoals de gyn/verloskundige ook heeft. Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook op momenten dagelijks een (lange!) echo gehad.

Het tijdslimiet zal meer zijn om het exclusief te houden en zodat het apparaat niet meteen slijt (want de meeste vrouwen zullen anders wel de heeeeele dag willen kijken toch? :))

8. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Er is nog geen duidelijkheid wat echo's voor effect hebben op baby's. Ik zou het daarom persoonlijk niet zo vaak extra doen (bij dit apparaat lees ik 3x per dag 10 minuten, is 21x per week extra). Dat je medisch gezien een echo nodig hebt begrijp ik, maar dit is voor de lol.

En hoe weet je dat het veilig is? De maker beweert het maar er is geen onderzoek naar gedaan.

9. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Dat is er wel en is online te vinden ;)

Deel Deze Pagina