Ik wil een Bugaboo Donkey!!!

Discussion in 'De babyuitzet' started by Myo, Dec 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Myo

Myo Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    1,352
    0
    36
    Oooh maar wat zijn die krengen duur :). Maar het zit nu verankerd in mijn hoofd geloof ik. Ze lijken me gewoon het allerhandigst! Ik ga er denk ik zo veel plezier van hebben!
    Iemand nog tips over aanbiedingen, acties e.d. waar ze over gelezen hebben?
    Of tips om het uit mijn hoofd te zetten? :D

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Het is ook een hele mooie wagen.
    Ze zijn inderdaad erg prijzig.

3. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,623
    0
    0
    Haha sorry nee, heb hem vandaag besteld :) de duo

4. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

Mar 2, 2012
    1,324
    0
    0
    Misschien aan iedereen als kado geld vragen? Alle beetjes helpen toch :) En zeker het kraamkado van je ouders, schoonouders, opa/oma etc. Daar kom je een heel eind mee denk ik.

5. Myo

Myo Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    1,352
    0
    36
    Tja, mijn man is druk bezig het uit mijn hoofd te praten. Hij ziet alleen euro-tekens haha. Het frustrerende is, dat we het geld wel hebben! Geld wat man liever voor zwaardere tijden wilt bewaren.. en hij heeft wel gelijk: het is gewoon belachelijk veel geld voor een kinderwagen. (Ook al is ie perfect, zuchtzwijmel ;).) Tweede keus is de ABC Zoom....is wel even heel iets anders :D.

6. Myo

Myo Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    1,352
    0
    36
    Ik ben jaloers!! :D

7. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Tja, ze zijn duur de Bugaboo's maar wel mooi... Heb zelf de Cameleon 3 All Black.. Het kost je wat maar dan heb je ook wel wat! Ik ben er echt superblij mee! Manlief liet mij hier gewoon mijn gang gaan en laten we eerlijk zijn, met zo'n Bugaboo kan ook hij zich prima vertonen ;)!

8. sas31

sas31 Actief lid

Jun 17, 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Wij hebben er een proefritje en gehele uitleg gehad hij is duur maar ze zitten naast elkaar en dit was voor ons heel belangrijk en zo makkelijk te hanteren de bakken wisselen bijvoorbeeld en voor de financiële mannen je kunt em straks op mp makkelijk weer geld voor krijgen bij ons is die besteld :)

9. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

Mar 2, 2012
    1,324
    0
    0
    Het is waar dat ze heel lang goed blijven. Wij hebben de Frog (oude versie cameleon) van mijn zwager gekregen en die heeft al 3!!! kinderen overleefd en ziet er nog perfect uit. Dus hij blijft wel mooi en je kan hem inderdaad weer verkopen.

10. Myo

Myo Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    1,352
    0
    36
    #10 Myo, Dec 3, 2012
    Last edited: Dec 3, 2012
    Ik zal jullie argumenten hier even in de groep gooien dames :).

Mijn man was eerst ook niet helemaal tegen hoor. Totdat we op marktplaats gingen kijken wat onze 14 maanden oude Maxi Cosi Mura 4 kon opleveren. Nou, er staan weet ik het hoeveel van die dingen te koop en mensen bieden echt absurd laag! Viel ons erg tegen.
    Toen was hij van gedachten veranderd, want hij is nu bang dat de nieuwe wagen ook niets (vergeleken met de nieuwprijs) gaat opleveren over een paar jaar. En daar vindt hij het toch echt te veel geld voor. :(

11. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

Mar 2, 2012
    1,324
    0
    0
    Maar zoek maar eens op een Donkey, die zijn bijna niet te vinden tweedehands, omdat ze zo gewild zijn. Dus daar kan je echt wel wat voor krijgen hoor.

12. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ja precies, Bugaboo's gaan meestal nog voor een redelijke prijs over naar een ander!

13. jamaila

jamaila Bekend lid

Jun 27, 2011
    527
    0
    0
    friesland
    weet je, je kunt nu alvast je huidige wagen te koop zetten op mp. Dan heb je nog zat tijd om biedingen af te wachten. En het duurt misschien wat langer voor je een redelijk bod krijgt, als je de tijd heb en hij staat niet in de weg gewoon geduld houden.
    als je hem kwijt bent kun je altijd nog zien of je dan nog zo graag de donkey wil.

ik heb de zoom abc design gehad, prima wagen, maar wel groot! kon bij ons niet in de auto, en ook niet omgebouwd naar een enkele. Daarom de donkey gekocht deze zomer. En er tot nu toe heel blij mee. Ja veel geld, maar je kunt hem lang gebruiken (eerst als enkele wagen nu voor je oudste, straks als duo voor beide kids, en daarna weer als enkel als je oudste niet meer in de wagen wil)
    Mijn motto is, als je het (vermoedelijk) toch wil kopen, koop het dan zo snel mogelijk, des te langer heb je er plezier van!!

14. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Wij hadden eerst een maxi cosi mura 4 en hebben die verkocht voor 350 euro. We hadden er zelf toen 469 voor betaald, dus best netjes.

Daarna een donkey gekocht, die bevalt ZOO goed! Ik denk er eigenlijk nooit meer aan hoeveel hij ons heeft gekost, want hij is zijn geld dubbel en dwars waard! Maar het blijft natuurlijk wel aan aankoop.

15. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

Oct 18, 2011
    1,054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Ik denk dat wagens als Joolz en Bugaboo wel een deel van hun waarde behouden. Natuurlijk verlies je wat als je hem weer verkoopt maar je hebt hem ook gebruikt natuurlijk. Het beste kan je tweedehands kopen dan verlies je bij verkoop bijna niets. Maar dat risico wil ik niet lopen. Behalve dat de donkey bijna niet te vinden is op MP vind ik het verschil met nieuw te klein. Daarbij heb je gewoon geen garantie, die is er alleen voor de 1e koper

16. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,623
    0
    0
    2 kinderen straks onder de 2 zijn zware tijden hoor :D geloof me dus dan komt het mooi van pas :p

17. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    ik heb de duowagen van urban jungle... het is dat de donkey toen nog niet uit was:D hahaha.

heb nu de cameleon tweedehands gekocht.

wat ik zo makkelijk vind aan de donkey is dat je hem om kunt bouwen. lijkt me ideaal, want nu loop ik vaak met een duowagen waar maar 1kindje in zit ;)
    en ander kan je het mandje ernaast zetten.

weet niet hoe het zit met inklappen enz?? maar een andere duowagen is vaak erg groot. wij hebben een audi a6, daar past hij in. maar in de vorige auto (alfa romeo 147) pastte hij niet. dan moest er 1bank plat van achter.... dus maar 1keer met de auto met de duowagen weggeweest (alleen, want vriend zou niet meer in de auto gepast hebben..)

weet niet of hij tweedehands te koop is? andere duowagens (goede) zijn ook best duur.

veel mensen vonden het vreemd dat ik een duowagen wilde (dochter was net geen 2 jaar) maar we hebben 2 hondjes en zijn daardoor vaak buiten aan het wandelen, dus is het wel handig als ze allebei kunnen zitten. hij rijdt zo lekker dus we hebben ook onze wagen verkocht (quinny buzz 3)

kan nog wel wat argumenten geven hoor;) haha
    misschien dat hij straks in januari ergens goedkoper is??

succes met overhalen:D

18. Myo

Myo Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    1,352
    0
    36
    Thanks dames, ben druk om al jullie argumenten in de strijd te gooien! Zijn reactie, hij keek dochter aan en zei; mama gaat met de verkeerde mensen om. :D
    Op marktplaats is hij nog niet te vinden. Waarschijnlijk te nieuw en te gewild. Misschien inderdaad dat hij in januari wat goedkoper wordt, hoewel ik het niet verwacht. Als er namelijk ergens een aanbieding op kinderwagens is, worden oa de Bugaboo's daarvan uitgesloten :(. Heb vandaag navraag gedaan bij winkelen op afspraak bij de prenatal. Kortingen kunnen dan oplopen tot wel 20%, maar helaas, geldt niet voor de Bugaboo. Flauw!

19. BabyR

BabyR Fanatiek lid

Dec 18, 2011
    2,009
    5
    38
    Ohhhhhhhhh ik wil hem ook!!

Alhoewel ik ook geen afstand wil doen van mn roze stokke!! :)

Mja met nog een spruit op komst is een duo wagen wel super handig

20. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Ik zou t doen, hem m ook! Denk dat je er nog best wat voor terug kunt krijgen op mp.

Share This Page