wat een beetje slijm al niet kan doen met je

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Denise85, 15 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    Hai dames!

Ik had dus helemaal geen verstand van het vruchtbare slijm, nog niet gehad namelijk... tot eergister! Ik ben bijna 5 maanden geleden gestopt met de pil en nog geen eisprong gehad en ongesteld geworden. afgelopen woensdagavond had ik voor het eerst van dat eiwitachtige rekbare slijm waar ik al zoveel over had gelezen op dit forum en donderdag ook weer! Ik voel ook linksonderin me buik steekjes en vanalles (kan het niet echt omschrijven). We hebben deze afgelopen 3 dagen geklust dus alles goed en wel. Ik weet dat het allemaal nog niks zegt en betekent maar ik ben allang blij dat ik eindelijk slijm heb en iets voel. Nu weet ik in ieder geval dat alles echt op gang aan het komen is! Dat is gewoon super fijn na 4,5 maand met helemaal NIKS! Het geeft me weer moed om gewoon door te gaan en positief te blijven! Succes iedereen, groetjes!

2. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Gelukkig meid, ja is toch fijn om zo weer een beetje vertrouwen in je eigen lichaam te krijgen he! Suc6 neid en hopelijk gaat het allemaal snel goedkomen voor jullie!

xxx Joyce & Arjan

3. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Goed zo meissie,
    ik hoop dat het nu allemaal een beetje orde krijgt.
    Succes verder,

Groetjes Marieke

4. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    is idd erg fijn.
    ik ben er ook nog mee aan het worstelen geloof ik.
    maar heb niet veel tijd om me druk te maken erover omdat het nu z´on drukke periode is en wordt

xx

Deel Deze Pagina