ik weet het,klinkt misschien een beetje stom,maar ik denk te weten dat de baby aan de linkerkant zit,..ik voel daar af en toe wat"borrelen"... ik weet 100% zeker dat het niet mijn darmen zijn,....dit word mijn tweede kindje,....herkent iemand dit?
Poeh, met 8 weken is wel heeel vroeg. En dan zit de baby ook nog achter je schaambot... Dit is ook mijn 2e zwangerschap en ik voelde met 14/15 weken de kleine... ( de 1e overigens ook met 15 weken )
http://www.medicinfo.nl/%7B747a0245-56e ... ed180c7%7D Hier een artikel waarin staat dat je baby pas vanaf 9 weken de eerste kleine bewegingen begint te maken.
k zal t ees lezen maar wat ik ve is zeker weten in mijn baarmoeder,....soort gefladder,..heel kort maar...meestal 's avonds,...iemnd dan eng idee wat t wel kan zijn?
Tja.. misschien toch je darmen? Ik heb dat gefladder ook al een paar keer gevoeld, maar dat waren mijn darmen, omdat het gewoon echt je kindje niet kan zijn. Misschien ben je verder zwanger dan je denkt, als je zo zeker denkt dat het uit je baarmoeder afkomstig is?
ik weet het zeker,....voelt een beetje alsof er een ballonnetje zit en die steeds een beetje opgeblazen word en weer leeg loopt,...het zijn niet mijn darmen,ik weet hoe mijn darmen voelen want heb al 7 jaar een spastische colon...ik heb gene flauw idee hoe lang ik zwanger ben kom ik hopelijk snel achter,....volgens de banner 8 weken ja...
Tja als je dus een week of wat langer zwanger bent dan je banner aangeeft dan kan het dus wel... Anders zijn het misschien gewoon je organen die wat gaan verliggen?
kan je het dan met 11 weken al voelen, want ik voel soms 1 of 2 keer per dag zo lichte schopjes rechter kant. groetjes Nazli