Twijfel over zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Desiree, 3 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desiree

    Desiree Lid

    3 apr 2006
    9
    0
    0
    Ik heb voor een week of 7/8 geleden, goed de griep gehad en heb daarvoor een anti-biotica kuur gekregen. Daarbij werd uiteraard verteld dat je anti-conceptie niet veilig zou zijn, maar we hebben er niet meer aangedacht :oops: !!
    Maar tijdens mijn stopweek, had ik alleen maar bruine, meer zwarte afscheiding en was na 2 dagen weg.Vond het wel vreemd,maar heb er ook niet meer bij stil gestaan.(wegens werk,kids, enz.DRUK,DRUK)
    Maar nu is sinds een week mijn buik opgezollen, mijn borsten zijn een beetje gevoelig en zeurderige pijn in onderbuik en ben al een tijdje vreselijk moe!!
    Ik heb al 2 kids, weet wel dus wat je ongeveer kan voelen, maar zoiets als dit, heb ik toch enige twijfel hierover
    Hebben jullie misschien een idee?
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi

    Tja dikke kans dat je wel zwanger bent.
    Ik zou er een test aanwagen dat weet je het zeker.

    Groetjes
     
  3. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.124
    2.851
    113
    Ja wat Natasje ook al zegt, het lijkt er wel op.
    Alleen een test geeft duidelijkheid op dit moment.

    Lotte
     
  4. Niet meer actief

    helaas kan alleen een test je uit de twijfel halen. De tekenen kunnen wel op een zwangerschap duiden
    Heel veel succes
     
  5. Desiree

    Desiree Lid

    3 apr 2006
    9
    0
    0
    Bedankt dat jullie met me meedenken!!
    Denk je dat je nu eventueel al een test zou kunnen doen?
    Raar hé? Je zou denken, ik heb al 2 zwangerschappen gehad, maar het gevoel wat ik nu heb, maakt me wel een beetje onzeker. :(
    Omdat ik de andere 2 keer gewoon was gestopt met de pil en nu slik ik het nog.
    Ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet.
     
  6. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    ik zou toch gewoon even testen meid. dat is denk ik de enige manier om zeker te weten of je gevoelens gelijk hebben!! heel veel succes en laat het weten!
     

Deel Deze Pagina