Verschrikkelijk emotioneel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Laari26, 11 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    Hallo ladies.
    Ik weet dat het erbij hoort maar ik ben de laatste dagen zo verschrikkelijk emotioneel. Ik kan echt om alles huilen.
    Dat het hete water uit de boiler op is, dat ik moe ben, als ik het hartje hoor met de doppler, dat de tandpasta op is, het wc papier op het laatste velletje hangt. Noem maar op.
    Ik word helemaal gek van mezelf. Het is ook nog eens hardstikke vermoeiend !

Zijn er misschien tips die tegen die emotionele huil buien kunnen helpen ?
    Of moet ik het maar gewoon over me heen laten komen.
    M'n vriend is wel mega lief. Hij doet alles voor me en laat me gewoon bij hem uit huilen. En zegt dat hij het snapt.

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Je kan er echt niks aan doen, dat hoort er gewoon bij, ik ben op zich vrijwel nooit emotioneel, ben ook echt iemand die dingen opkropt.

Maar nu merk ik dat ik ook wel al een keer of 3 gehuild heb om bijna niks, hoort er gewoon bij, zijn de hormonen. :(

3. olgademuurbloem

olgademuurbloem Actief lid

3 apr 2014
    163
    0
    0
    Ben zzp'er in de zorg en doe dit met passie en lie
    Roosendaal eo
    Wat bof jij met zo een liefdevolle vriend.
    Vooral het feit dat hij zegt dat hij je begrijpt is goud waard.

Hi Hi de mijne zegt vooral dat al die tranen zonde zijn van al het zout......bij een lage bloeddruk.

Geniet van je man/vriend en laat het gebeuren. Als je niet huilt krijg je alleen maar hoofdpijn of in elk geval ik dan.

Liefs olga

4. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    Haha nou dat is ook niet aardig.
    Kan er gelukkig wel achteraf om lachen maar zelfs daarom kan ik weet huilen.
    Om gek van te worden

Deel Deze Pagina