Arme schat! Heb even gelezen. Ze hebben het er over dat zitbaden de pijn verlicht.Tja en een paramolletje. Verder zou ik het niet weten Ik ga ff met je mee klagen. Blaasontsteking is nog steeds niet weg en daar bovenop een schimmelinfectie en ook nog grieperig Zo dat was mijn klaagmomentje nu over naar jou buikje
Vannacht dus niet zo lekker door die infectie. Morgen ff langs dokter om daar verder te klagen. Het zit allemaal niet echt lekker. Meissie toch ik hoop zo dat die kleine van je zich gauw meld. Gewoon morgen zeggen dat je het niet meer trekt! Ga desnoods verschrikkelijk huilen of zo Hoe laat moet je er zijn? Ik ga m'n bedje opzoeken. Ik hoop voor je dat je een beetje slaap kan pakken.
heb vandaag al verschrikkelijk zitten janken.. haha zal t volgende x weer doen geen moeite mee met deze pijnen.. jeetje.. k heb een hoge pijngrens maar dit???? sterkte jij ook he meis, slaap lekker ik spreek je snel weer.
Ik had je andere toppic ook al helemaal gelezen maar nog niet gereageerd. wat klote die dingen heb ze zelf nog nooit gehad maar het lijkt me ook niet wat wist trouwens niet eens dat je er trombose in kon krijgen. maar kun je van je VK geen slaappillen krijgen voor de nacht? deze heb ik tijdens mijn 1ste zwangerschap op het einde gehad om dat ik al een week of 2 nog maar 1 tot 2 uurtjes per nacht sliep naar dat ik goed geslapen had 2 dagen is de bevalling begonnen. sterkte! hopelijk zijn die rotdingen gouw weg en mag je je kindje in je armen sluiten!
Buikje hoe was je nacht? Heb je een beetje slaap kunnen pakken? Ik helaas niet. Heb verschrikkelijk last van die infectie gehad.
bedankt meiden voor jullie medeleven.. isoldexx wat rot voor je meid, sterkte. ik heb heerlijk geslapen, vanacht even wakker van (voor)weeen, super erge kramp ging via mijn liezen naar mn benen toe, zakte weer af. ik ben super bang om te bevallen nu met die vreselijke aambeien pijn dus ik ga t wel bespreken met mijn vk of een keizersnee eventueel een mogelijkheid is als t zo erg blijft. ik ben bang dat anders heel mijn kont is getromboseerd straks na de bevalling, en dan kan ik er niet van genieten.. ik weet gewoon ff niet wat k moet doenik wil liever natuurlijk bevallen maar als t zo moet ben ik daar echt bang voor.
Ah meidje toch... Wat verschrikkelijk zeg. Heb erg met je te doen. Misschien kun je met het ziekenhuis overleggen voor slaapmedicatie? Ontzettend veel sterkte!
Dokter belde net dat de kuur niet goed aangeslagen is en dus blaasontsteking is niet weg Ik mag deze medicijnen nog 2 dagen slikken en daarna gaan ze het op kweek zetten
oooh balen zeg!! klote blaasonsteking! sterkte en succes he. wat is op de kweek zetten precies? wat gaan ze nu doen? ik ga even overleggen over wel geschikte slaappillen. morgenochtend naar de vk, dan ga ik mijn angsten bespreken
Ze zei dat ze dan kunnen zien wat er precies aan de hand is of zo. Vanmiddag mijn klachten met de dokter bespreken. Ik wil gewoon een keer lekker de nacht doorslapen maar dat zal jij als geen ander begrijpen. Misschien verstandig om je vragen/angsten even op te schrijven zodat je niks vergeet.
@ angela87 Weet jij welke slaappillen je mag? of is dit pas als je wat langer zwanger bent? Volgens de assistente van de huisarts mag het dus niet.
heel veel stertke er mee meid.. ik heb ze na mn bevalling gehad.. zo groot als een trosje druiven ik heb egt dag en nacht gehuild van de pijn.. en de vk en kraamzorg konden er ook niets mee.. ze moesten vanzelf slinken.. ik deed altijd koude douchekop erop.. of een koud washandje tegenaan houden.. kon er amper door zitten en man man wat een pijn.. ik vond die pijn nog erger dan de bevalling en de knip.. heb vrijwel geen last gehad van de knip.. maar ik denk zelf dat t ook komt door de pijn van de aambeien wat zo erg was.. dat ik daardoor de pijn van de knip niet voelde.. na n weekje waren ze eindelijk geslonken en kon ik pas genieten.. ben nu ook erg bang voor de volgende bevalling.. hoop zo erg dat ik ze niet meer krijg.. al is die kans maar erg klein hoop dat ze snel weggaan bij jou en dat je er geen last van krijgt nna je bevalling! sterkte ermee!
moesch: ik weet precies hoe je je voelt!!! ik ben nu ook bang voor de bevalling, niet voor de pijn van de bevalling maar voor de aambeien!! verschrikkelijk, niet om uit te houden gewoon! succes met de uitslag isoldexx liefs
Buikje hoe is het nu met je? Ik heb nu 2 medicijnen van de huisarts gehad en morgen verplicht een dag rust. Gelukkig begreep mijn leidinggevende het.
He meid! Kwam ff checken hoe het met je ging! Ff alle berichtjes gelezen en las dus ook dat je heerlijk had geslapen, super zeg! Hoop dat je morgen wat meer duidelijkheid krijgt wat betreft de bevalling! Maar mijn gevoel zegt dat het allemaal wel goed komt met jou! Je bent een sterke vrouw!! Ik blijf je in de gaten houden en hoop dat je vannacht weer een goede nacht hebt en dat de pijn een beetje wegtrekt! xx
ff met je VK overleggen ik heb toen van die ronde gele balletjes gehad werkte perfect! deze kreeg ik toen van haar voor geschreven @buikje hoe is het nu met je billen heb je die tabeltje al gehad?