ik wil een midweek weg in januari. opzich wilde ik naar centreparcs maar daar ben ik al zovaak geweest dat ik eigenlijk iets anders wil. eemhof heijderbos huttenheugte kempervenne hebben we de afgelopen 5 jaar meerdere keren gezien. qau zwembad willen we wel zoiets. nu zag ik ook roompot vakanties in duitsland wie heeft daar ervaring mee? hoe zijn de zwembaden van dat park? ik wil namelijk wel een goed en leuk zwembad wat lijkt op de eemhof of het heijderbos. wie heeft tips waar kunnen we heen ik wil max 500 euro uitgeven voor een midweek
Hoi hoi Hier persoonlijk geen ervaring met roompot. Maar we zaten laatst toevallig op vakantie veiling te kijken. Daar waren veilingen voor roompot vakantie's (in november dat wel) en sommige mensen hadden al een midweek voor nog geen 60 euro voor een bungalow voor 6 personen. Wij willen zelf graag in februari een midweekje weg. Maar we gaan nu zeker vakantie veiling in de gaten houden. En maar hopen dat tegen die tijdt ook veilingen voor een midweekje in februarie zijn. Dus meschien ook een idee voor jullie?? Om eventueel dus ergen in okt. nov. te kijken of er veilingen zijn voor jan. ???
In limburg zit een mooi park van landal met een mooi zwembad! Ik weet alleen zo de naam niet Ik heb 1x in roompot gezeten en het is opzich leuk maar buiten het seizoen geen ruk te doen. 1 restaurant open bv dat je 4 dagen hetzelfe restaurant moet pakken.
oja landal heb je ook nog.ga ik ook maar eens kijken. hmm roompot is dus buiten het seizoen niet echt wat. de echte vakantie hebben we in juni juli dan gaan we 14 dagen naar oostenrijk dus dit is echt een extratje dus vandaar dat het niet heul duur moet zijn
als je via bungalows.nl boekt is het vaak een stuk goedkoper en een par dagen van de voren boeken scheelt ook erg veel.
of niet dan! haha dat is zeker een kans hebber en helemaal niet duur. 6 persoons dus kunnen onze vrienden ook mee eventueel
nadeel tis hier niet heel verweg ofzo hahaha maar ik ga het zeker in de groep gooien want een prive jacuzzi is wel erg lekker