Dat is een streepje wat in mijn ervaring past bij ongeveer 12dpo. Maar gezien alle onzekerheid hangt t niet op 1 of 2 dagen natuurlijk. Hoe dan ook. Als dat dus zo is, dan ben je nu gewoon 5 weken en een paar dagen. Give or take a few. En dan is het dus echt niet raar dat je nog niks ziet op een echo.
Maar met 5 weken moet je toch ookal iets kunnen zien toch?? Nu zagen ze alleen.een verdikking met een stipje
Nou, als je alleen op 31 aug sex heb gehad kun je nooit 7 weken zijn, maar zal je eerder ergens rond mijn termijn zitten En dan kan het dus best dat je nog niet veel ziet... Ik zou het nog niet helemaal afdoen als foute boel hoor, het kan best dat jij volgende week wel vruchtzak plus inhoud ziet op de echo! Maar goed het kan ook fout gaan, dat weet je niet. Ik hoop op het eerste!
Veel succes bij de echo morgen! Ik duim voor je dat het positief is.... ik acht die kans wel reëel als je de berekeningen van de dames hier aanhoudt!
Ja ik ben er ook van overtuigd dat je zo rond de 5 weken zit. Laat je het wel ff weten? Ben wel erg benieuwd!
Tuurlijk laat ik het weten We gaan nu of tenminste ik ga nu naar bed ben op van de zenuwen en de spanning
Nou op de echo niet meer of minder te zien dan maandag. Net bloedgeprikt om half 2 de uislag dus nog afwachgen maar denk toch dat ik van het ergste moet uirgaan
Mandag moet ik opnieuw bloedprikken om te kijken.hoe het hormoon dan is. De achtbaan is nog niet voorbij
jeetje wat een spanning voor jou meid! wat een onzekerheid. sterkte met wachten tot maandag! en hopelijk is het wachten de moeite waard. dat het hcg is gestegen is goed, maar die echo is wel vreemd dan.
Nee eileiders waren schoon Ze zagen naast dr verdikking van maandag nu ook iets vocht maar nog geen typische zwangerschapsring of iets.. weet nu ook niet of ik blij moet zijn of wat dan ook.
Toch maar gebelt naar de gyn om de waardes te weten kreeg gister alleen te horen dat ze verhoogd waren maandag stonden ze op 129 en gister op 292.4 dus wel netjes verdubbeld
Afgaande op de gemiddelden in BetaBase is dat een waarde die past bij 16/17 dpo. Dat is dus 17+14=31=4w3d. Dat is veel korter dan past bij wanneer jullie sex hebben gehad en ook niet bij je eerste posi test. Die was immers al op 10sept. Dat is al 16d geleden... Anderzijds is het wel logisch dat je zo vroeg nog niets kunt zien op een echo én is het wel netjes verdubbeld (maar niet té snel en dat is ook goed). En je ziet ook in BetaBase veel lagere waardes gerapporteerd worden op wel 10 dagen verder. Nou ja, spanning en sensatie dus. Het is wel voer voor allerlei theorieën Misschien (maar nu ga ik heel erg speculeren ) reageerde die test van 10sept op je eisprong én hebben de spermazaadjes het extra lang volgehouden deze keer. Zoiets? Ik ben bang dat de spanning nog wel even aanhoudt. Krijg je nu over 2 dagen weer een bloedtest? Echo's hebben voorlopig nog even geen zin, dan moet je hCG echt flink hoger zijn. Maar met nog een bloedtest kun je wel opvolgen of het hCG zo mooi blijft stijgen als het nu gedaan heeft. Sterkte en succes!
Wauw hilly!! Bedankt voor je supergoeie mooie uitleg. Voorlopig zitten we nog ij de spanning maar ik heb veel aan de uitleg!
Nou we gaan straks maar weer bloedprikken. Redelijk goeie afleidinng gehad het weekend dus tis nunff afzien de uurtjes tot de uitslag