Net toch maar even gebelt en ik mag woensdag voor controle echo of ik schoon ben. Hopelijk weer snel een cyclus en kunnen we weer beginnen
Dank jullie wel lieve meiden! Vandaag toch maar even gaan werken om even gedachten te verzetten. Ml houd nogsteeds hoop.. heel moeilijk want er is echt geen hoop meer te houden met de hoeveelheid bloed ik verlies..
Jeetje ik heb je topic helemaal even doorgelezen... Wat een toestanden allemaal! Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat het alsnog goedkomt!!!
Vandaag de controle echo gehad of het allemaal weg was... het vruchtje was zelfs gegroeid waarschijnlijk heeft het tussen de echo en de miskraam het spurtje gehad wat de gyn al voorspelde. helaas klopte er geen hartje vandaag en die gaat ook niet kloppe ze heeft nog op allerlei manieren geprobeerd te rekenen maar het vruchtje was en bleef te klein en er had nu echt iets moeten kloppen. Morgen om 2 uur word ik gecurreteerd
Dankje voor de tip van dit topic lezen.. ik denk dat het bij mij ook zo afloopt. Dokter zag niet eens verdikt slijmvlies.. Zo moeilijk om het van je af te zetten hè! Sterkte!