Sinds enkele weken ben ik af en toe vrij onrustig, de ene dag gaat het beter dan de andere, maar ik schrik snel om de stomste dingen en 's nachts slaap ik niet erg diep waardoor ik gauw wakker word. Als m'n vriend licht snurkt of ik hoor de buren word ik al gauw onrustig en dan kan ik helemaal de slaap niet meer vatten. Dit terwijl ik me daar voorheen helemaal niet aan ergerde. Ik doe er alles aan om me niet druk te maken maar ik kan het niet controleren, ik herken mezelf bijna niet. M'n hart gaat dan erg snel tekeer, ookal probeer ik afleiding te zoeken en me te ontspannen. Zijn er nog meiden die daar last van hebben en zoja wat doe je eraan? En zou dit kwaad kunnen voor de baby?
ja hier! ik word alijd rond half6 6 uur wakke.. en dan moet ik na de wc en dan slaap ik totaal nie meer.. ja nog 2uur liggen wroelen jah haha gwoon iets doen wa je fijn vind.. ik ga gwoon ogen dicht en proberen te slapen.. heb soms ook honger..ma ga echt niet na beneden! dan kom k elke dag om 6uur dat ik honger heb. gr
hey, ik zie dat je 18 weken bent, ik weet niet of je van plan bent een zwangerschaps cursus te gaan volgen, maar misschien is Yoga dan wel een goed idee.... dan sla je gelijk 2 vliegen in 1 klap om dat je daar al vrij snel leert hoe je je kan ontspannen...