Hai! zie titel ik zit nu op dag 9 van mijn cyclus en heb als het goed is mijn eisprong op de 16e dag van de cyclus, ik heb zo'n branderige pijn al een paar uur rechtsonderin, net alsof het mijn eierstok is, maarrrrr ik kan mijn eisprong heel duidelijk voelen en die is zeker nog niet in aantoocht, maar ook doen mijn borsten erg veel zeer vandaag, hier is een schemaatje, heb het bijgehouden, misschien zien jullie iets wat ik mis, is mijn ei dan toch in aantocht? dit is trouwens de tweede maand zonder pil (en dat ik mijn eisprong voel weet ik van de vorieg maand en de vorige keren dat ik zwanger wilde worden) 1 8 juni ongesteld/36,5/buikpijn/sjaggo/huilen 2 9 juni ongesteld/36,7/zeer sjaggo/rugpijn/buikpijn 3 10 juni licht vloeien/36,5/zeer sjaggo/emo/rugpijn 4 11 juni drupje bloedverlies/36,8/rugpijn/emo 5 12 juni 36,5/sjacho/rugpijn 6 13 juni 36,4/zere borsten/lichte rugpijn/borrelbaarmoeder 7 14 juni 36,5/zere borsten 8 15 juni 36,5/ 9 16 juni 36,7/ 10 17 juni 36,4/behoorlijk zere borsten/branderige pijn rechtsonderin buik
hey meis zo te lezen is je lichaam flink bezig met ontpillen laat het deze maand over je heen komen gaat vanzelf wel weg en vertrouw je het niet dan bel je de dokter even Suc-6
Ik herken het hele rijtje ook van toen ik pas gestopt was met de pil. Bij mij was het ontpillen, dus ik denk dat jij daar nu ook last van hebt.