moe, vergeetachtig, duizelig en 4.5 maand geleden bevallen

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door linnepinneke, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Bijna 4.5 maand geleden ben ik bevallen via een spoedks van 2 geweldige knullen! Ik ben binnen 2 weken weer aan de prikpil gegaan want een nieuwe kinderwens is er momenteel niet... Ik heb voor mijn zwangerschap ook altijd aan de prikpil gezeten want ik kan niet tegen andere anticonceptie... Normaal heb ik geen bloedingen meer als deze eenmaal gezet is maar sinds een week of 3 voel ik me helemaal anders dan de periode ervoor... Ik ben zo ontzettend moe, ik zou de hele dag wel kunnen slapen, ben supervergeetachtig... Soms weet ik halverwege een zin niet meer wat ik precies wilde zeggen, ben regelmatig duizelig en heb dan t idee dat ik ieder moment van mn stokkie kan gaan en sinds een week heb ik ook weer af en toe kleine bloedingen... Nu heb ik voor as maandag een afspaak staan bij de ha maar zijn er mss meer meiden waarbij het na een paar maanden na de bevalling totaal is omgeslagen???

2. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Vergeet ik er ook nog kramp in de baarmoeder streek bij te zetten... Stomme vergeetachtigheid!!!

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Je hebt nog een lichaam vol hormonen, die zich weer moeten settelen. Ze zeggen ook niet voor niets "negen maanden op, negen maanden af"(ivm ontzwangeren) Daar komt ook nog eens bij dat je tweeling hebt gekregen, sowieso heel zwaar en ook nog eens een spoedks... dus ik vermoed ook volledige narcose ? :(
    Ook die nawerking van de narcose kan jou behoorlijk parten spelen meid!
    Toen ik vorig jaar februari ben geopereerd aan blindedarm, kreeg ik al te horen dat ik zeker moest rekenen op een week of twee, drie zware vermoeidheid ivm die volledige narcose. En hoe langer je onder zeil bent geweest, hoe langer die nawerking is.

Ik zou in ieder geval bij je arts ook vragen of hij je bloed wil laten onderzoeken, mede omdat je ook klaagt over duizeligheid. Dat kan een signaal zijn van bloedarmoede, mede omdat je het ook hebt over langdurig vloeien.

Sterkte meid!!!

Deel Deze Pagina