Ik ging weg en moest even de jassen pakken om naar de kno arts te gaan met Lieve. Onze keuken is net vernieuwd en mn ma kwam ff zitten hier zodat die man niet alleen in mn huis was. Ik kijk naar de keuken en die vent komt mijn kant op,hij moest ff wat pakken. Ik zei zo: ZO he dat ziet er goed uit!......*stilte* die keuken dan Hij dacht dat ik het over HEM had Dus ik zei snel Die keuken er achter aan. Mee dat ik het zei voelde ik dat ik een KNAL rode kop kreeg! ZOOOOOO voor schiut dit! Ben blij dat ie nu weg is! Hij beelde zich geloof ik al alles in . Echt weer een actie voor mij! Vertelde het net Steef en die moest echt erg lachen! Nou,ik toen dus niet maar nu wel haha Hoe KOM ik er op!
nou ik zal je es iets vertellen. was bij een etentje van mijn opa en oma. ze waren 45 jaar getrouwd. ik loop langs het buffet en het ziet er echt overheerlijk uit! ik dacht dat me (toenmalige) man naast me liep, en ik kneep hem in de kont en zei: lekker he? ...... .... .... toen ik naast me keek stond een bejaard mannetje van 80 me aan te kijken van: grr.. sexy lady! ooh! ik weet niet hoe snel ik naar me stoel ben gerend! whahaha trouwens.. op het moment dat ik in de kont kneep dacht ik al een heeeeel zacht billetje te voelen!
Lachen! Ik maak ook altijd van die opmerkingen en als ik me dan probeer eruit te lullen, wordt het nog erger, dus dat doe ik maar niet meer !
Ik heb er ook wel 1. Een typisch geval van voor schut! Ben ik bij vrienden op bezoek en ik kijk wat uit het raam Zie ik opeens een vrouw met een knal rose mantelpakje uit een auto stappen Dus ik zeg: ouw hoer, wat is dat voor een snol.......... Zegt die vriend: ow dat is mijn tante.................... Echt stom, en dat is niet de enige keer dat ik zoiets doms doe Hope
whaha tja zo ben ik ook, ik maak iedere dag wel een verkeerde opmerking waar ik me kapot voor schaam. Toch maar eens leren eerst te denken en dan pas wat te zeggen