wat een dokter zeg

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door summer, 23 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    ben net bij de dokter geweest
    vertelt dat ikzwanger ben
    zegt hij tegen mij schreeuw het nog maar niet van de daken want meestal gaat het nog mis.
    omdat ik het zo vroeg weet

nou leuke dokter he
    kan hem wel wurgen

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Wat een idioot zeg! Nog steeds is het zo dat de meeste zwangerschappen gewoon goed gaan hoor!

Wat heb je tegen hem gezegd?

3. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    nou eigenlijk niks
    kan al niet met hem op schieten maar ook nu weer met een mond vol tanden
    den toch dat ik een andere arts ga zoeken

4. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    zoo hey, ik zou gelijk een andere dokter nemen

5. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ja ik zou ook bij de praktijk gaan klagen, dit vertellen en zeggen dat je een andere dokter wil! Kan toch niet, hij zou moeten zeggen: Geniet ervan meid!

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    volgens mij hebben de dokters de laatste tijd een schroefje los in hun hoofd!
    Ik lees niks anders dan botte reacties.
    mah mah mah.
    Bij mij was het niet dit maar wel van uh ja , bij mijn licht bloedverlies, wacht nog maar 2 dagen en als het dan heeft doorgezet dan weet je dat je een mk hebt gehad.
    was net als jij woest!!!

7. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    nou ik wordt dus echt gek van die vent

dit is een voorbeeld heb er nog wel een paar
    maar ik wordt er gewoon zo verdrietig van
    ik ben heel erg blij trapt hij me weer net zo hard de grond in
    omdat ik nog maar 3 dagen overtijd ben
    maar in middels wel 3 testen verder

8. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Moesten alle zwangerschappen zo vroeg mis gaan dan zouden er nooit kindjes geboren worden.
    Wat een idioot! Een meis is superblij dat ie zwanger is en dan boort hij dat gevoel direct de grond in. Hij zou beter iets in de zin van proficiat zeggen.

9. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    WAT een eikel zeg. Zou lekker een andere dokter gaan zoeken, waar je je wel op je gemak voelt.
    Hoor zo veel verhalen over dokteren die er maar wat van maken en NIET met mensen om kunnen gaan, terwijl dat ook 50% van hun taak is, vind ik.

Wees maar gewoon lekker blij hoor. Het gaat vaker goed dan fout (gelukkig) en alsof je zelf nog niet genoeg onzeker bent...

10. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Van harte gefeliciteerd!!! Ik snap dat je heel boos bent. Mijn dokter zei hetzelfde, maar waarschijnlijk zegt ie het om je te beschermen, mocht het onverhoopt misgaan. niet iedereen weet dat er zo'n 20% kans is dat het misgaat. Natuurlijk ga je hier niet van uit en dat is ook helemaal niet nodig! ( 80% gaat dus wel goed)
    XXX

11. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    ja ik eeet ook wel dat het mis kan gaan maar hij zei er ook nog bij dat ik dan maar niet zoverdrietig moest zijn

ga volgendeweek even kijken of ik een andere arts kan krijgen

12. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Sja, het gaat er ook om op wat voor manier ze het zeggen natuurlijk. Vind het echt belachelijk. Toen ik mijn dokter belde reageerde hij heel enthousiast en heeft hij mij gefeliciteerd.

13. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    wat een idioot..

hoe durft ie, ik zou lekker een andere dokter nemen.
    want zoiets hoor je niet te zeggen, alsog jij niet weet dat die kans bestaat. hij hoort je te feliciteren en je een nummer te geven van een verloskundige... stomme Balzak ( sorry )

ik weet niet wat er met die doktoren is hoor.
    nou heeft mijn dokter mij wel gefeliciteerd.

maar zo was mijn moeder laatst bij haar dokter, en zij heeft waarschijnlijk een liesbreuk ( mn moeder is verpleegkundige met 32 jaar ervaring) en ze weet dus heel goed wat er met haar aan de hand is.
    maar ze gaat dus naar de dokter, ze verteld waar ze last van heeft, maar hij neemt haar helemaal neit seriues... zegt dat het waarschijnlijk niks is ( mar dit was een invaller, haar eigen dokter is op vakantie, die komt over 2 weken terug, dus mn moeder wacht tot hij terug is en gaat dan alsnog)
    dus mn moeder kwaad op die vent en zegt.. Ik loop nu al meer 2 maanden met ongeloofelijke pijn en ik zie duidelijk een balletje uitsteken als ik lig ( die was daar natuurlijk weer nergerns te bekennen)
    die vent zegt: ja sorry mevrouw, ik ben de dokter dus ik weet het wel beter, en tis niks !

DAT zeg je toch niet? mn moeder is boos de praktijk ujitgestapt en heeft nog gezegt, als Braber( de andere dokter) terug is zullen we wel zien hoe fout jij zit, zo ga je niet met patienten om

( ik denk zelf gewoon dat ie een beetje zuur is, omdat mn moeder zelf al met een diagnose kwam en hij daar niet tegen kon? hehehe)

14. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Jeetje, ja dat is wel erg zeg!!!

XXX

15. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Gelijk een andere arts zoeken!!!!!!!!!
    Zeker nu je zwanger bent moet je je op je gemak voelen bij je arts, ook als je kindje er straks is wil je toch op je HA kunnen bouwen!

Wat een zak hooi zeg!!!

Nou meid geniet jij lekker van het zwanger zijn, wat telt is het NU, en NU ben jij ontzettend, mega, super ZWANGER!!!!!!!!!!

Liefs Lilly

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik zou ook een andere dokter nemen, en het hem wel vertellen waarom,
    lekker positief zo!!!

17. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Ik denk dat je het op verschillende manieren kan zien. Namelijk ook dat hij je wil behoedden voor een teleurstellig. Die van mij zei het namelijk ok in het begin. Die zei : besef wel dat 3 op de tien vrouwen een miskraam krijgt. Toen dacht ik ook eerst wel van: nou aardig om dat nu even mee te delen. Ik had zo de pest erin. Maar mijn man zei ook dat ie dat zegt om dat toch in je achterhoofd te houden. En dat het niet aan hem is om het echt te laten gebeuren maar dat het wel aan hem is om je te waarschuwen dat het kan gebeuren.

Mijn gevoel was vanaf de eerste weken helemaal goed dus ik wist gewoon dat het goed zat. Denk dat je gewoon naar je gevoel moet kijken.

18. Niet meer actief

ik kan me voorstellen dat hij je ook wil vertellen dat het ook mis kan gaan, maar dat had wel wat vriendelijker gemogen.

19. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    ja snap dat hij het aan de ene kant moet zeggen maar er ook bij zeggen dat ik maar niet verdrietig moet zijn als het mis gaat
    sorry hoor maar dat gaat er bij mij niet in

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou als ik zo hoor van hoe artsen soms met mensen om gaan, vind ik dat ze in die dure opleiding van hun ook wel een stukje omgaan met patienten mogen stoppen. dat de eerste 3 maanden toch altijd even afwachten zijn kan ook op een andere manier verteld worden, en een felicitatie is wel op zijn plaats. gelukkig heb ik wat dat betrefd een fijne arts. maar vroeger had ik ook een lomperik, en heb dus bewust voor deze gekozen.

Deel Deze Pagina