Ik word er helemaal gek van. In januari hebben wij de kinderwagen besteld. Een hele aparte, dus die wilde we graag hebben. De Quinny forest flame. Maar er waren er nog maar acht, dus hebben we hem ( een beetje vroeg) maar meteen compleet besteld. Met maxicosi, en twee bijbehorende voetenzakken. Ik vraag nog aan de man, zijn er nog zat? Want als hij niet compleet is wil ik hem niet. Ik vroeg dit omdat die man mij al een andere voeten zak probeerde aantesmeren. Nee mevrouw er zijn er nog 8 en er staat er nu een voor u geresereveerd. Dus drie weken gelde belde ik met babymax, wanneer alles nou eens geleverd zou gaan worden? Over twee weken was het antwoord. Niet dus he, ik had het al half mei moeten krijgen en ik ga niet ook nog eens twee weken wachten. Het wordt dan eind juni. Dus hebben we zelf alles in veenendaal moeten ophalen. Mijn man moest eerst even in de winkel af rekenen. Dus toen hij betaald had en terug kwam om alles ( ook het kamertje) in te laden werd er even dood leuk verteld, dat een voetenzak er nog niet was, en de plankenset van de kast ook nog niet aanwezig was. Lekker toch, maar wel eerst af laten rekenen. Na een week, was er nog niet bekend over de spullen die nog moesten komen, dus bel ik weer. Oh mevrouw de voetenzak is al binnen die stuur ik u meteen op. De planken komen nog. Ik natuurlijk kei blij, dus toen het pakketje binnen was, wist ik niet hoe snel ik het uit moest pakken. En wat denk je, zit er een totaal andere voetenzak in, licht oranje, en het prijsje hangt er nog aan, hij is eens stuk goedkoper dan ik besteld en al betaald had. Maar niemand had ons op de hoogte gebracht, dat het teneerste een andere zak was en dat hij ook nog eens goekoper was. Ja je kunt het als winkel altijd proberen, net doen of je gek bent. Dus weer de telefoon, en ik maak ze even duidelijk dat ik me bedrogen voel, en dat ze achter de juiste zak aan moeten gaan. Onder tussen heb ik de leverancier al gebeld, en het blijkt dat deze voetenzakken niet meer te leveren zijn. Dus ik word terug gebeld door babymax, welke mij verteld dat er nog voeten zakken zijn en ik mezelf geen zorgen moet maken. Dus ik vertel ze wat ik zojuist van de leverancier te horen heb gekregen en opeens, weet ze ook dat ze niet leverbaar zijn, maar dat een vertegenwoordiger er nog twee heeft. Ze zal weer terug bellen. Maandag weer gebeld, ze zijn er nog mee bezig. Vandaag weer gebeld, en ze weten weer helemaal van niets, en bellen me binnen twee uur terug. Als ze maar wel weten dat ze alles terug kunnen nemen als die voetenzak er niet komt, want dan zoek ik wel iets anders uit. Want de wagen heeft een hele aparte kleur en daar past geen enkele voetenzak bij. We hebben al half nederland afgezocht voor die voetenzak. Ik ben benieuwd hoe het af gaat lopen. Ik weet wel dat dit niet bevoordelijk is voor je want ik maak mezelf al twee weken zo kwaad.
Ja, en je doet er helemaal niets aan. Dat is het ergste. Maar ik laat het er niet bij zitten. Ik weet wel dat niet iedeen het belangrijk vindt dat alles het zelfde is. Maar dan kies je daar bewust voor. Ik heb nu betaald voor iets compleets, en nu krijg je een een zooitje dat niet bij elkaar past. Voor het zelfde geld. Als het mij niet uit had gemaakt, dan had ik alles wel zo goedkoop mogelijk bij elkaar gezocht.
Wat een vervelende situatie!! Maar idd niet te druk maken, want je hebt ook nog een kleintje in je buik die al die stress wel mee krijgt van mama!! Ik hoop dat ze nog wat voor je kunnen regelen bij de leverancier en dat die idd nog 2 zakken heeft!! Ze mogen je er wel wat kado bij doen voor al het ongemak, mss kun je dat nog voorstellen, want het is wel super irritant dat als je op t laatst loopt en zooooo graag alles in orde wilt hebben dat mensen hun afspraken netjes nakomen!! Vind dit ronduit belachelijk dat ze dit als normaal beschouwen!! groetjes Carry
Jeeh inderdaad wat slecht. Voet bij stuk houden, gewoon weg belachelijk. Je hoort veel van die verhalen. Snap niet wat er zo moeilijk aan is. Levertijden zijn al zo lang dat het lijkt alsof het van de maan moet komen En dan moet het nog kloppen. Mijn kamertje zou 8 juni binnenkomen, hoor en zie niks, bellen we 15 juni zou het ineens midden Juli binnen komen maar dan waren ze gesloten ivm vakantie, dus ergens in Augustus...Heel veel blah blah maar resultaat Zero. Nu weer gebeld en ineens zeggen ze dat het komende woensdag binnen is. Nou ben benieuwd en of het allemaal ok is. Vandaag de aankleding en vezorging gaan halen bij een andere winkel is na 3,5 maand binnen, ben benieuwd of het is wat ik heb besteld. Heb bij verschillende zaken besteld, exclusieve zaken en mindere exclusief. maar heb nog niet echt een Jeeh! gevoel gekregen. Kwestie van even goed doorademen gr. cassandra
het maakt niet uit dat niet iedereen het belangrijk vind, het gaat erom dat jij dat vroeg genoeg hebt besteld, er nb nog voor betaald heb, ze valse beloftes doen, te laat zijn met bezorgen, je weer valse hoop geven, en dan iets heel anders leveren waar je niet voor betaald! ik ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen...in elk geval sterkte en kun je me pb-en welke zaak dit is?
Ik zou een klachtenbrief schrijven, met een kopie naar het hoofdkantoor. Klachtenbrieven willen vaak helpen alles een stuk sneller voor elkaar te krijgen.
Hoi Ik heb net nog contact gehad, en ze wisten pas over 3 weken te vertellen hoe of wat. Niet dus. Ik heb nu gezegt dat ik hem kom omruilen voor de zelfde prijs, een andere wagen. En ik wordt nu over anderhalf uur verwacht. Als het goed ik krijg ik dan een nieuwe buzz of nieuwe speedy sx compleet mee. Ben benieuwd.
Jeetje zeg, en dat terwijl je stress zoveel mogelijk probeert te vermijden tijdens je zwangerschap....... (By the way; waar had je al je spullen besteld?)
Meis, je heb helemaal gelijk. Straks gaat de kleine naar de basisschool en heb je nog je spulletjes niet compleet. Ik hoop dat ze verder niet moeilijk doen en je een mooie wagen mee krijgt, die naar je zin is.
hehe voordeel van hier in Turkije...Ik had mijn spullen dezelfde avond nog..in het ergste geval moet je 2 weken wachten wanneer je spullen bijv. speciaal geleverd worden (of dit nou baby spullen zijn, meubels etc.) Maar goed die idioten hadden me wel fout begrepen ik wou een ander bedje, maar goed uiteindelijk was dat bedje wat ik wou qua uiterlijk wel ietsje anders..maar hij had ook minder mogelijkheden enzo..dus toch maar het bedje gehouden die we hadden gekregen.
Belachelijk dat soort dingen. Je hebt wel betere dingen om je druk over te hoeven maken of liever nog even zorgeloos van je laatste loodjes genieten. vervelend zeg hopen dat het goed wordt opgelost.
Ik heb hem net opgehaald. Ik heb nu een nieuwer type gekregen, de Buzz. Echt een kei mooie wagen. Allles er op en er aan. Zelfde maxicosi, twee de zelfde voetenzakken. En ik kan niets anders zeggen dan dat ik nu, heel netjes ben geholpen. We kregen nu ook een nieuwer type maxicosi met easyfix, en daar hebben we ook nog korting op gekregen. Plus dan de wagen zonder bijbetalen om geruild. Ik ben nu helemaal happy! Zie album
Ben zeker te snel, maar nog geen foto's in je album Nu ben je zeker netjes geholpen! Gelukkig maar, staat hun ook mooi dat ze je fatsoenlijke service verlenen!
Nou,mooi! Wij hebben afgelopen maandag een quinny speedi sx besteld ook een nieuwe > Topline Papillon. Ze zeiden eerst dat ie in week 33 binnenkomt. Ik ben in week 35 uitgeteld, dus dat werd een beetje krap... Nu hebben ze telefonisch doorgegeven dat ie toch in week 30 komt, gelukkig nog niks betaald, want ik moet het eerst nog zien....! Hopelijk komt alles goed, want wij hebben ook alles tegelijk besteld, wagen, reiswieg, maxi-cosi, 2 voetenzakken en verzorgingstas. Het is inderdaad flink balen en onnodige stress die zo'n dingen met zich mee brengt. Gelukkig heb je nu alles in huis en kun je nog even genieten van de laatste loodjes... Liefs Niki
Sow hey, heel mooi! Dat hebben ze dan wel netjes opgelost, jammer dat er zoveel stress voor nodig is....