Ik ga op vakantie en ik neem mee... HELP!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kid2009, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kid2009

kid2009 Actief lid

6 okt 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Dames Help!

Binnenkort gaan wij voor het eerst op vakantie met onze kleine.
    Ze is nu 9 maanden en wij gaan vliegen.

Waar moet ik op letten wat moet ik meenemen?
    Mag de Queenie/maxicosi mee het vliegtuig in? Hoe neem ik haar potjes mee?

Hebben jullie andere tips???

Liefs,
    Kid

2. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    een paar dagen is precies zo een topic geopend, zoek ff rond zou ik zeggen;)

3. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Helemaal onder aan het forum, het laatste topic is vakantie. Daar vind je heel veel onderwerpen over wat je allemaal mee moet nemen op vakantie.

4. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    #4 jojo29, 5 jul 2010
    Laatst bewerkt: 5 jul 2010
    ik weet het niet zeker of je wagen gelijk in moet checken omdat ie vrijgroot is een buggy mag mee tot aan het vliegtuig dat weer wel.

potjes voeding ? ik weet dat je geen vloeibare dingen mee mag nemen wel in de koffer dat geld ook voor flessen voeding poeder mag wel maar kant en klare weer niet. heb ik gehoord

ik weet niet waar je heen gaat maar als nodig aan inentingen denken zonnecreme muggespray wel even naar vragen welke je moet hebben. oow ja die zakjes poeder als ze diaree krijgt ben even de naam kwijt helpt tegen uitdrogen ofzo.

gr jojo

5. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    voor baby´s mogen vloeistoffen wel in de handbagage hoor. Potjes kun je ook gewoon au bain marie op laten warmen in het vliegtuig (doen ze wel zo'n 10 min over, dus op tijd vragen). Maxicosi mag geloof ik alleen mee in de cabine als je een aparte stoel geboekt hebt. Wandelwagen + maxicosi (als je je kind op schoot neemt) kun je bij odd size afgeven en buggy mag mee tot aan de gate.

Je krijgt meestal een kussentje en dekentje, maar ik neem altijd zelf iets mee (meestal koud met stijgen en landen), verder veel speeltjes, wat te eten/drinken (geef iets tijdens stijgen en landen om te voorkomen dat de oortjes dicht gaan zitten) en relaxen..

Wat je verder mee moet nemen hangt van je accomodatie af.

6. idd voor je baby/kind mag je gewoon vloeistoffen meenemen hoor, ze kijken er niet eens naar! Wij hadden dit jaar een draagbare dvd-speler mee in het vliegtuig, ideaal!!

7. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    thermometer voor je kleintje,zetpilletjes,sudocreme of iets anders,pleisters,muggenspul,zonnebrandcreme natuurlijk

misschien iets van een zwemring of zwembandjes?
    en dan natuurlijk voeding,potjes

uhh verder weet ik even niet.

Deel Deze Pagina