bultje tepel dochter 2,5

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door singa, 10 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. singa

singa Niet meer actief

Vanochtend voelde ik ineens een bultje bij de linkertepel van mijn dochtertje. Er zit ook een rode rand om de tepel heen. De tepel lijkt ook iets opgezet.
    Ik weet nu niet zo goed of ik ermee naar de dokter moet of niet. Ik lees ook verhalen dat het iets hormonaals is. Maar de verhalen die ik vind zijn van baby's en niet van peuters. Iemand hier die hetzelfde heeft gehad?

2. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Vaak zijn bultjes naast de tepel opgezette kliertjes en kunnen dus vaker voorkomen en zo weer weggaan. Qua de verkleuring en zwelling zou ik gewoon eerst even bellen en kijken wat de dokter zegt.
    Miss is het iets onschuldig en anders zegt hij natuurlijk zelf wel kom even langs..

3. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik zou even wachten tot maandag en dan even bellen naar de doktersassistente. dan hoor je vanzelf of je langs moet komen of niet. Klinkt een beetje als een ontstoken kliertje, waar er heel veel van zijn in dat gebied.

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Bij babies is het vaak hormonen uit de bv...
    (Wij hebben daar zelf ooit voor bij dokter gezeten... Kan zelfs melk uit komen dan... Heksenmelk noemden ze dat vroeger)

Ik gok ook op een ontstoken kliertje.
    Zou dus ook gewoon maandag even bellen en het nu gewoon even in de gaten houden.

5. singa

singa Niet meer actief

Het was inderdaad het plan al om maandag even de dokter te bellen. De roodheid is gelukkig al wat minder vandaag.
    Hopelijk krijgen we de dokter te pakken maandag is de eerste dag dat hij weer begint na zijn vakantie.

Deel Deze Pagina