Krijg ineens een ontzettende jeuk op m'n arm, dus ik krabben. Nu zie ik natuurlijk een rooie plek, maar daarbovenop een wit bultje Zit altijd onder de muggenbulten, maar vraag mu nu dus af of het niet ieds anders is.....vooral omdat het zo jeukt jessica
t witte bultje komt omdat je veel krabt...dan word t plekje waar die geprikt heeft en t gif in zit wat zo jeukt wit... lavendel werkt goed tegen een muggenbult. gewoon zon flesje met olie voor een geurkaarsje en dan dus lavendel geur!
't Is inderdaad weer overduidelijk muggentijd :x Ik zit eronder, dochter van 2 ook en nu ook ons allernieuwste aanwinst van bijna 3 weken! Echt zielig hoor!
Ach, dat is wel sneu voor zo'n mini-mensje . Ja, afgelopen jaar hadden ze me heel erg te pakken . Voorgaande jaren nooit zó'n last van gehad. Dus ik ben heel benieuwd, maar dit jaar ben ik idd ook alweer een paar keer geprikt. Heel vervelend. Ik zet er ook altijd een + in, dat helpt wel een poosje . Of kapot krabben en een beetje speeksel erop , maar ja, dat is vast niet medisch verantwoord Maar 't helpt wel heel goed.