auw zoveel pijn wie kent dit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mammie1982, 10 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Mijn kindje lag al ingedaald met 28 weken en vast ingedaald met 34 weken. Ook nadien de nodige indalings weeën gehad in de vorm van steken in mijn vagina.
    Soms heb ik een enorme pijnlijke druk op mijn onderkant. Maar vanmiddag spande de kroon. Ik lag even op de bank en kreeg gewoon een constante heftige pijn in mijn "onderkant". Het voelde alsof het hoofdje stond. Alsof alles opengescheurd wordt. En bleef constant. Het waren geen steken. Als ik ga zitten en lopen is het niet weg maar wel dragelijk. Het liggen is echt geen optie.
    Kan dit een vorm van weeën zijn of ontsluiting? Iemand ervaring hiermee?

Sorry voor het rare verhaal

Groetjes

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb er geen ervaring mee maar als ik dergelijke klachten had dan zou ik toch direct mijn VK of gynaecoloog bellen?
    Lijkt me niet helemaal normaal en misschien is er al iets aan de hand?

3. Delina04

Delina04 Actief lid

14 apr 2014
    192
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als het dezelfde pijn is als hier, dan is de uitleg van mijn gyn het uit elkaar gaan van je schaambot!
    En idd dat kan soms heel erg zeer doen!

4. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel. Ik moet morgen naar de gynaecoloog voor een afspraak te maken om in te leiden. Dus ik ga het nog even vragen. Het doet inderdaad erg zeer zeg

5. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Herkenbaar had gevoel dat mijn litteken scheurden van de vorige keer.Vk ging kijken ook en zei dat druk van haar hoofd is en voelden haar hoofdje ook zitten met haar vingers zegt ze die ligt al heel diep dacht echt je meent het zodra ze beweegt of draait is al pijnlijk en als ze drukt naar beneden gil ik gwn au waar ik ook ben heb wel ook Bi weet niet of dit ook mee speelt maar doet verdomd pijn ik zit ook liever niet op de wc hang erboven die druk verschrikkelijk dacht dat ik me aanstelde maar zijn dus meer dames die dit hebben..

6. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja exact. Die van mij ligt ook heel diep. Op de wc zitten is vreselijk. Dan trekt de pijn naar de rest van mijn buik door

7. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland

Dan hebben we hetzelfde probleem tijd dat ze net wat verder floppen en dan richting de uitgang :) want ze zijn er toch al bijna zo diep als ze liggen

8. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha ja idd. We zijn ook even ver. Hopelijk vallen ze er snel uit! Jij ook sterke ermee. Ik lees het wel in het december topic als je bevallen bent. Ik hoop dat we snel mogen!

Deel Deze Pagina