Jeetje.. wat kan een mens allemaal voor zn kiezen krijgen in een korte tijd. Lieve meid, wens jou en je familie heel veel sterkte!
Dank je wel. Ok, ja dat geel zien en moe is er dus al. De ha denkt dat het echt snel zal gaan. En ja die positieve instelling... Hij geeft denk ik op. Als je weet dat je nog een paar weken hebt dan denk ik dat het moeilijk is om die positieviteit te houden. Dat zou anders zijn denk ik als je nog een kans op genezing hebt. Dan wil je daarvoor gaan.
Wat een moeilijke tijd hebben,jullie gehad en komt er nog aan ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen in deze zware tijd die komen gaat geniet van je vader en samen van jullie zoontje en zou vee foto s maken van je vader samen,met je zoontje mooie herrineringen Sterkte
Meid, wat heftig, heb de tranen in mijn ogen staan... Ik wil je onwijs véél sterkte en kracht toewensen en ik zal hier een kaarsje voor je branden!
Wat oneerlijk! Heel veel sterkte de komende tijd en erna. Probeer om toch te genieten van elkaar, absurde woorden momenteel ik weet het! Sterkte!
Wat verschrikkelijk!! Ik zat je verhaal met tranen in mijn ogen te lezen. Ik wil jullie heel veel sterkte, kracht en liefde wensen in deze moeilijke tijd. Hopelijk kun je nog zo lang mogelijk van je vader genieten en hopelijk zal de pijn hem bespaard blijven. Nogmaals heel veel sterkte...
Jee wat een verhaal.. Kan jullie alleen maar heel veel sterkte en kracht toewensen voor de komende tijd! Geniet van en met elkaar zolang het nog kan.. Dikke knuffel!
jeetje meid, wat heftig allemaal! ik wil jullie allemaal heel veel sterkte wensen in de komende tijd! en probeer (hoe moeilijk ook) echt te geniet van je vader nu het nog kan!
Pfff, zit met de tranen in mijn ogen je verhaal te lezen, zo verdrietig, zoo herkenbaar.... Heel veel sterkte gewenst komende periode!
heel veel sterkte meid, je hebt indd al veel moeten doorstaan dit jaar, en dan het idee dat je je vader binnen kort moet missen jeetje wat erg ! vind je het heel erg als ik mijn gal over dit enorme kutjaar ook hier even kom spuwen ?? zo ja dan laat ik het weer weg halen hoor ! * jan "11 manlief proberen op zijn werk vanwege iets wat iemand anders gedaan had maar hem de schuld gaf * feb 2011 dochterlief opgenomen in het ziekenhuis een week *feb 2011 we krijgen te horen dat mijn moeder ook ernstig chronische ziek is * maart 2011 dochterlief nogmaals opgenomen in het ziekenhuis *april 2011 mijn vader opgenomen in het ziekenhuis ivm met hartonsteking die hij net 4 maand daarvoor onder controle had maar dus niet meer en het blijkt ook chronische te zijn *april 2011 we krijgen te horen dat mijn moeder een bloedprop in haar longen heeft die op springen staat en dus zosnel mogelijk eruit moet omdat ze anders stikt in haar eigen bloed, *mei 2011 de bloedprop word verwijderd, het word helemaal leeggezogen via de lies, en als dit niet goedgaat moeten ze haar borstkas helemaal open maken en rechtstreekt naar de longen en dat is een zeer gevaarlijke operatie, dus we hebben enorm in spanning gezeten of het wel goed zou gaan ( gelukkig is het via de lies gelukt) * juli 2011 krijgen we gezeik met het kdv omdat de eigenaar onze zoon een potentiele moordenaar noemt en jeugdzorg zelfs belt en dat hij echt absoluut dringend psychische hulp nodig heeft * aug 2011 zoonlief breekt zijn been en moet 4 weken in het ziekenhuis liggen met zijn beide benen omhoog september 2011 ontploft mij de airbag in de rug en zit met 3 gebroken ribben de rest gekneusd en ook nog eens flinke brandwonden nee van mij mag het heel vlot 2012 worden meid heel veel sterkte en een dikke knuffel
Geen probleem! Jij hebt t ook niet makkelijk dit jaar. Heb t eea gelezen ja. O.a. over het kdv! Beterschap voor jou en hopelijk wordt 2012 een beter jaar!
Mijn moeder had juist zoiets, hoezo 6 weken! Daar ga ik meer van maken, alle tijd die ik nog heb en mij gegeven is, is mooi meegenomen. Ze heeft in die tijd de dingen afgemaakt die ze nog wilde doen enz. De laatste weken waren enorm zwaar toen ze lichamelijk niks meer kon. en toen begon ze het pas op te geven.
pff sterkte, soms lijkt alles wat mis kan gaan ook mis te gaan..... ik wens jullie veel liefde en kracht toe...... geniet van je vader nog nu het nog kan......