Wat een ellendig jaar is dit

Discussie in 'De lounge' gestart door Tuti80, 13 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    @napoleon
    Ja dat kan ook. Misschien komt de vechtlust als hij de 1e klap te boven is.

2. Knuffel!! Het blijft erg als zulke dingen gebeuren helaas.. hopelijk zal hij straks rust en vrede hebben.

Ja het jaar 2011 was me wat. Vond het ook een ellendig jaar. Gaan we voor een beter 2012 maar?

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    bij het lezen van de titel dacht ik; pff zegt dat wel! Ik ben blij als het 2012 ivm werk, lijf enz.
    Maar ik heb je verhaal met tranen in mijn ogen zitten te lezen en kan niet meer als zeggen; sterkte met dit alles! het is niet niks.
    En ik, ik zwijg.... zo erg is het hiet nog niet....

4. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Heel veel sterkte meid!

5. Jade86

Jade86 Bekend lid

Wat een ellende hebben jullie gehad zeg. En nu dit met je vader. Weet niet goed wat ik kan zeggen. Maar ik wil je heel veel sterkte wensen meid! Dikke knuffel!

6. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Sterkte!!!!

7. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel erg veel sterkte meid!!! En ik hoop dat je vader nog een poosje bij jullie mag zijn voor zo ver dat gaat!

Dikke knuff

8. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Thanx meiden. Als ik alles zo lees is 2011 voor meerdere ellendig. Jullie ook sterkte. En hopelijk inderdaad wordt 2012 beter!

9. dawnie

dawnie Actief lid

26 okt 2008
    420
    0
    16
    Meid, wat verschrikkelijk erg wat jullie allemaal te verduren krijgen. :( Heel veel sterkte!

10. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Pfff wat heftig meid:( Toen ik de titel van het topic las dacht ik ik kan me hierbij aansluiten maar wat jij in een jaar hebt meegemaakt is wel heel erg veel zeg! Dikke knuffel en sterkte meid!

11. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Heb alleen de beginpost gelezen. De tranen springen in mijn ogen.

Veel sterkte voor jullie!

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    heel veel sterkte en geniet nog van elke dag die je samen met je vader hebt, maak voor jezelf zoveel mogelijk foto's van je kleine man met je vader samen.. dan blijft voor altijd de herindering..

dikke knuffel

13. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Ach meid wat een ellende. Dat je in 1 jaar twee heel dierbare mensen moet verliezen. Dat is onbeschrijfelijk. Ik wens je alle kracht doe die je nodig zult hebben. *knuffel*

14. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Dat gaan we zeker doen. Ik kan pas zaterdag weer naar hem toe. Ze wonen op 2 uur rijden en ik moet werken. De ha is net geweest en adviseert een hospice. Hij denkt dat het heel snel achteruit zal gaan. Misschien dat hij volgende week al niet meer de trap op kan of kan douchen. Hoe kan dat nou zo snel? 2 weken geleden nog niets zichtbaars aan de hand.

Ik denk weleens, mijn zoontje is geen jaar te laat geboren! En het was niet gepland. Misschien is het wel voorbestemd.

15. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Ik reageer meestal niet op dit soort berichtjes maar die van jou heeft me op de een of andere manier ontzettend geraakt.

Heel veel sterkte de komende tijd. De kans is groot dat je vader snel komt te overlijden. Stel geen dingen uit die je nog wil doen. Tijd is een relatief begrip in deze situatie. Zeg wat je zeggen wil. Doe wat jullie nog willen en kunnen doen samen.
    Vergeet daarbij niet van je zoontje te genieten. Ook die tijd staat niet stil. Ze worden zo snel groot.
    Een hospice is een goed idee. Daar is alles gericht op de wensen van je vader en ook een stukje op je moeder. Jullie kunnen bij hem terecht wanneer jullie willen. Hij is daar goed verzorgd.

Het is niet niks wat er op jullie bordje terecht is gekomen en nog gaat komen.
    Ik wil je heel veel sterkte wensen. Kom hier je hart regelmatig uitstorten, meer als dan naar je "luisteren" kunnen wij helaas niet voor je doen.

16. Babbs

Babbs Niet meer actief

Heel veel sterkte gewenst. Ik heb een zoontje van 22 september 2010 en mijn vader wordt bijna 60. Het lijkt me vreselijk om mee te maken wat jullie nu doormaken. Ik hoop dat jullie de kracht kunnen vinden om hier mee om te gaan en nog tegen je vader kunnen zeggen wat jullie willen zeggen.

17. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    @marsupilami

Dank voor je heldere reactie. Je hebt gelijk. Denk ook dat het snel zal gaan. Werk is nu even niet belangrijk. Dat kan altijd nog... Ik ga zoveel mogelijk nu het nog kan. Hij geniet zo van z'n kleinzoon en dat is nu het mooiste wat ik hem nog kan geven. Om hem zoveel mogelijkheid mee te nemen.

Ze gaan vandaag kijken bij het hospice. Het geeft mij ook wel een rustig gevoel moet ik zeggen. Eerst dacht ik, je stopt hem weg, maar de zorg is daar denk ik veel beter dan thuis.

18. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Wat een verschrikkelijk verhaal. Ik wil je heel veel sterkte toewensen!

19. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Dank je wel. Ik heb al zoveel gedacht, wat moet ik nog zeggen. Maar ik kom er niet uit. Wij hebben nooit problemen gehad of geheimen voor elkaar. Dat soort dingen zijn er dus (gelukkig) niet. Ook geen dingen die ik nog moet weten, kan niks bedenken.

20. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dat is idd maar zo!
    Sterkte met alles, soms is het leven flink klote :(
    Ook hier is 2011 een echt rotjaar, dus ook wij hopen dat 2012 ons betere tijden gaat brengen ;)

Deel Deze Pagina