Alsof het nog niet genoeg is zit mijn vriend nu met hevige buikpijn bij de Eerste Hulp... Hij heeft al jaren een l'iesbreuk en ben bang dat die nu open is ofzo? Roep al jaren dat hij naar de dokter moet maar durft niet. Hij kon niet meer lopen vd pijn vanmorgen. De buurman heeft hem naar de Eerste Hulp gebracht. Pfff wel echt het juiste moment zo...
Word heel emotioneel van je verhaal. Wat een verdrietige dingen allemaal. Heel veel sterkte en kracht voor jullie de komende tijd.
Jeetje wat een heftig verhaal en nu ook je vriend met pijn! Hoop dat dat gewoon goed gaat komen en verder wil je ik jullie onwijs veel sterkte wensen!! Liefs.
Ok vrien is weer thuis. Was een benknelde breuk van zijn lies. De dokter heeft dit weer op zijn plaats geduwd (was erg pijnlijk) en nu kan hij er weer even tegen. Moet wel op korte termijn (ongeveer een maand) geopereerd worden aan de liesbreuk. Niet ernstig maar dat is ook wel lastig nu. Moet een nacht in het zkh blijven en dan een week heel rustig houden. Hoop dat dit qua timing allemaal gaat lukken, maar ga me daar nu maar niet te druk over maken.
Heel veel sterkte met alles! Heel verdrietig waar jullie door heen zijn gegaan en nog doorheen moeten! Goed dat je het heir even lekker van je af schrijft. Nogmaals sterkte!
Mijn lieve papa is vannacht overleden. In zijn slaap. 3 weken nadat we hoorden dat hij ziek was. Hij was op. Het is zo verdrietig maar het beste voor mijn vader. Deze 3 weken ging hij elke dag zo hard achteruit. Onwaarschijnlijk. Hij heeft geen pijn gehad en is vredig ingeslapen. Ik mis hem nu al zo...
gecondoleerd ! jeetje wat moet het zwaar zijn! fijn dat hij rustig is ingeslapen! heel veel sterkte...
Zit hier met de tranen in mijn ogen. Veel sterkte gewenst, wat zal dit moeilijk wezen voor jullie. En wat een geluk dat jullie kleine mannetje nog al het moois met zich mee zal brengen.
Jeeemig wat is dit hard gegaan zeg Fijn voor je vader dat het in zijn slaap is gebeurd maar neemt niet weg dat dit ontzettend verdrietig is. Hij had er nog minstens 20 jaar moeten zijn. Heel veel kracht en sterkte toegewenst de komende tijd. Gecondoleerd!