Meisje toch, het is zo oneerlijk verdeeld in de wereld!! Ik hoop dat je het goed kunt verwerken. Heel veel sterkte meid! Knuffel
Allereerst gecondeeld met het overlijden van je vader. Het is erg snel gegaan maar ik had de indruk dat je dat eigenlijk ook een beetje verwachtte. Het lijkt me vreselijk om nu je vader af te moeten staan terwijl je schoonmoeder ook recent uit jullie omgeving is weggevallen. Heel groot geluk staat lijnrecht tegenover groot verdriet. Ik hoop dat je nog aan de dingen toegekomen bent die je wilde met je vader. Een lang ziekbed is hem bespaard gebleven maar het verdriet is er zeker niet minder om. Voor de crematie; leg een schrijfblok in je buurt en schrijf er steeds wat op als je wat invalt. Deze dagen ben je wrs met niets anders bezig dan zijn overlijden en de crematie die eraan komt dus dan komen de dingen die je wilt zeggen vanzelf wel. Of je dat op dat moment kunt voorlezen? Misschien wel, misschien niet. Het is ook helemaal niet erg als het niet lukt, je familie weet wel dat het vanuit een goed hart komt. Je kunt altijd nog de brief aan hen laten lezen achteraf. Heel veel sterkte de komende dagen en dinsdag op de crematie. Laat nog maar eens horen hoe het met je gaat.