hallo allemaal. ik ben na 2 clomid behandelingen zwanger... ik heb een zoon van 7, en we mogen hopelijk volgend jaar augustus ons 2e kindje verwelkomen.. ik voel me goed,,, alleen links en rechts onderin de buik een ietwat zeurende buikpijn... maar ik wil positief blijven,, en ik hoop zo dat 7 januari alles goed is, als we mogen komen voor onze eerste echo... waarom kan die zwangerschap vooral in het begin zoveel onzekerheid teweeg brengen...? groetjes.
gefeliciteerd meid ik ben ook met de tweede ronde clomid zwanger geraakt weet wat je voelt ben ook erg onzeker en denk vaak zit het wel goed enzo omdat ik me helemaal niet zo super zwanger voel
ja we lopen nu tegelijk op leuk heh heb je al de gyn gebeld voor een afspraak ? ik mag 10 januari komen duurt nog wel even
ik loop nog bij fertiliteitspoli, ik weet niet of dat voor altijd geldt,,, maar ik kan 7 januari terecht... dat doen ze ook bij fertiliteit...
ja ik vind het super spannend ik voel nog helemaal niets dat is dus wat ik zo eng vind en ja ik ben echt super onzeker
wat een leuke berichten allemaal van jullie en we gaan allemaal voor het positieve bericht.. groetjes ... toi toi toi.xxxxxx