Het jaar is weer bijna om, tijd om terug te kijken.. welke dingen ben jij dankbaar voor uit 2012? Zal zelf de aftrap doen: ik ben dankbaar voor een voorspoedige zwangerschap en de geboorte van mijn prachtige zoon!
Dat mijn zoontje in alle goede gezondheid is geboren!! Dat we nu met zijn viertjes mogen zijn terwijl we 2 jaar terug nog dachten dat kinderen krijgen voor ons nooit zou zijn weggelegd.... Een hele vervelende turbulente zwangerschap, maar het resultaat mag er wezen. Trots op mijn 2 zonen!! Hoop dat de voorspoed zich door gaat zetten in het volgende jaar.
hoe kan het ook anders op dit forum maar ik ben ook erg dankbaar voor mijn zwangerschap. en dan ook voor het feit dat wij zo 'gemakkelijk' zwanger mochten worden. In mijn omgeving maak ik momenteel te veel mee dat het soms erg lastig is.
voor de heerlijke vliegvakantie en de heerlijke zwangerschap van ons zoontje wat nu de hik heeft in mn buikie
Dat ik begin 2012 eindelijk zwanger mocht raken en in oktober een gezonde zoon op de wereld heb gezet
De geboorte van mijn dochtertje en de liefde die ik van haar en mijn zoontje krijg.. En van mijn man natuurlijk
Ik ben dankbaar dat ik mama mag zijn van mijn 2 geweldige jongens en dat ik sinds een maand niet meer hoef te werken en lekker met hun thuis kan blijven. Ik ben mijn vriend erg dankbaar dat hij zo hard werkt en ook nog eens goed helpt met de verzorging van de kids.
Dat ik het aanbod heb gekregen om een opleiding te gaan doen weer! met 2 handen aangegrepen en zit nu alweer vanaf februari 2012 in de schoolbanken dus haha. Ik doe de opleiding verzorgende IG en vind het geweldig, hopelijk in 2013 mijn diploma halen
dat ik na een mk begin 2012 toch redelijk snel zwanger heb mogen worden van het wondertje in mn buik.
Voor zoveel!! Voor onze derde zwangerschap, dat het weer zo snel mocht gaan. Voor mijn lieve man en kinderen. Ik ben dankbaar dat mijn gezin/familie gezond is. Dat ik werk doe wat ik het liefste doe, dat mijn man werk heeft waar hij blij van wordt, dat we in Nederland wonen en niet in Afrika ofzo. En zo kan ik nog een poosje doorgaan!!
Voor de erkenning van mijn rugklachten en t uitzicht op een operatie die dit gaat verhelpen. Voor ons cadeautje die hierin roet in t eten heeft gestrooid Voor alle lieve mensen die me nu helpen. Voor alle mooie vriendschappen. En voor mijn lievelieve mannetje.
Dat ik na mn mk in september dit jaar toch weer in december positief testte en dus in 2012 zwanger ben!
dat ik en onze 2 dochter nog leef na de bevalling.snel ingegrepen en manlief veel gemist heeft maar had t er voor over
dat we hier zo rot en slecht ingingen en nu al er zoveel beter voor staan en ik eindelijk een droombaan heb!... Ik smijt 2012 heel hard dicht maar voor de laatste 3 maanden ben ik wel dankbaar. Ik hoop dat dit in 2013 voortzet
Voor ons fantastische gezinnetje Voor het feit dat mij man hulp heeft gezocht en nu eindelijk weer lekker in zijn vel zit (en ik daardoor ook) Voor het feit dat de hersenbloeding die mijn vader eind oktober kreeg een spontane bloeding was op een relatief gunstige plaats. Hij is de hele tijd goed aanspreekbaar gebleven en volledig bij bewustzijn. Het enige waar hij nu nog last van heeft is sneller moe zijn en zijn rechterhand voelt nog gek. Voor het feit dat mijn dierbaren nog gezond zijn. Je weet immers nooit wat er kan gebeuren. Zie hierboven.
Voor mijn eerste zwangerschap en het feit dat het snel lukte. Voor de kans dat ik zonder diploma in de zorg heb kunnen gaan werken en hier inmiddels alweer 7 maanden werk.
Mijn kleine kanjer die ons voor de derde keer papa en mama maakte. En door die onverwachte zwangerschap heeft hij me gered van een rotziekte die anders veel te laat was ontdekt. Een geweldig dubbel kado.