Wat een flitsen, bij wie ook??

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 10 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Het is hier net weer losgebarsten en het gaat vreselijk tekeer!

2. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

hier is helemaal niks, zuid-limburg

3. zohra

zohra Niet meer actief

en jawel friesland is aan de beurt

4. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier in Almelo nog niks, maar wel ontzettend veel flitsen! Staan lekker met zn tweetjes op het balkon te kijken, want waaaauww wat ziet dat er mooi uit! Gaat flink te keer volgens mij!

5. MHMW

MHMW Niet meer actief

Hier omgeving Nijmegen wel wat flitsen, maar verder niks spannends ofzo. Nog steeds erg benauwd!

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier ook allemaal flitsen. Eindelijk... jeehh :D
    Ben er voor uit bed gekomen, haha.

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hier net zo hoor! Helaas volgens buienradar niks! :(
    Net alsof het aaaaltijd hier er langs moet gaan. Verdorie. ben in staat om in het midden vh land te gaan wonen! ;)

8. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    En ook wij in Friesland mogen mee genieten! Net voor ons grote slaapkamerraam gekeken... wat een flitsen!! pfff...

Als die flitsen nou niet van de rare dingen kunnen doen zou ik ze helemaal prachtig vinden! ;)

9. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Hier in friesland nu flitsen, lichte regen en wat gedonder. Ben benieuwd!

10. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    2e (''vakantie'')huisje in het midden van het land:D.....

11. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Het ging hier in Utrecht idd lekker tekeer!! Wat enorm veel flitsen!!!! Constant... nu af en toe nog wat geflits en ver gerommel... uurtje geleden nog een 3tal harde klappen gehad...

Dochter sliep gelukkig door ondanks dat ze bij een schuin raam slaapt en de hagelstenen er doorheen probeerde te gaan...

12. Only me

Only me Niet meer actief

Hier ook, we hebben de camera erbij gepakt en het statief. Momenteel gaat er nu een nieuwe bui over ons dorp heen.

Het vreemde was nog.... We staan in de deur, zegt mijn vriend: 'hoor jij dat ook, het lijkt net of het verderop heel hard waait of zo'. Als je goed luisterde hoorde je verderop een soort geruis.
    Nog geen 10 seconden later sloegen alle deuren hier dicht, de ramen klapten dicht en de wind was zo hevig dat de bomen bij de voordeur plat lagen van de druk.

In één woord: HEERLIJK!

Wij houden van onweer, altijd weer een sport om de juiste foto te krijgen! Kan mij niet genoeg voorkomen hihihihi,.

13. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Hier is het ook alweer over. :( Ik had er meer van verwacht, zoonlief werd ook wakker en toen gingen we met z'n drieën kijken. Af en toe was het best mooi, maar vaak gebeurde het allemaal achter de wolken.

14. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    hier begint het net al wat knallen gehoord hier in het noorden

15. Adventure

Adventure Actief lid

21 apr 2011
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was echt heel mooi om te zien al die flitsen, maar nog steeds geen drupje regen.
    Las op nu.nl dat er wel 800 flitsen per 5 min. Werden waargenomen, dat is echt veel.

16. Nalia

Nalia Actief lid

29 okt 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    Hier flitst t ook al heel de avond... ff 5 minuten gehoost

17. froukje86

froukje86 Actief lid

30 jun 2008
    469
    0
    16
    mijn 2 kinderen :)
    friesland
    het lijkt wel of de onweer steeds erger word, eerder was het maar een flits en nu zoveel achter elkaar. Dan bedoel ik niet gisteravond maar in het algemeen.

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ivm het beeindigen van mijn relatie en nog niet een eigen huisje hebben slaap ik vaak ergens anders. Zo vannacht ook, in de stacaravan van mijn ouders. Het eerste buienfront viel nog wel mee, vooral heel veel harde wind, maar het tweede front ging er recht overheen. Inslag een eindje verderop en ineens zat ik in het donker. Ik ben bang voor onweer :) en heb gegild! De stoppen in het kastje buiten eruit gevlogen en geen zaklamp oid dus heb het met kaarsjes aan uitgezeten. Later hoorde ik allemaal sirenes, bleek het op een schuur te zijn ingeslagen een eindje verderop. Mennnn, ik heb echt doodsangsten uitgestaan, de caravan schudde van de wind en wat een vuur... Was overigens in een dorpje in de buurt van Giethoorn. Brr wat eng!

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hier gisteravond ook maar van veraf!

20. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.752
    904
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Hier in Almere ook een hoop geflits gehad.

Deel Deze Pagina