Hier in Almelo nog niks, maar wel ontzettend veel flitsen! Staan lekker met zn tweetjes op het balkon te kijken, want waaaauww wat ziet dat er mooi uit! Gaat flink te keer volgens mij!
Hier net zo hoor! Helaas volgens buienradar niks! Net alsof het aaaaltijd hier er langs moet gaan. Verdorie. ben in staat om in het midden vh land te gaan wonen!
En ook wij in Friesland mogen mee genieten! Net voor ons grote slaapkamerraam gekeken... wat een flitsen!! pfff... Als die flitsen nou niet van de rare dingen kunnen doen zou ik ze helemaal prachtig vinden!
Het ging hier in Utrecht idd lekker tekeer!! Wat enorm veel flitsen!!!! Constant... nu af en toe nog wat geflits en ver gerommel... uurtje geleden nog een 3tal harde klappen gehad... Dochter sliep gelukkig door ondanks dat ze bij een schuin raam slaapt en de hagelstenen er doorheen probeerde te gaan...
Hier ook, we hebben de camera erbij gepakt en het statief. Momenteel gaat er nu een nieuwe bui over ons dorp heen. Het vreemde was nog.... We staan in de deur, zegt mijn vriend: 'hoor jij dat ook, het lijkt net of het verderop heel hard waait of zo'. Als je goed luisterde hoorde je verderop een soort geruis. Nog geen 10 seconden later sloegen alle deuren hier dicht, de ramen klapten dicht en de wind was zo hevig dat de bomen bij de voordeur plat lagen van de druk. In één woord: HEERLIJK! Wij houden van onweer, altijd weer een sport om de juiste foto te krijgen! Kan mij niet genoeg voorkomen hihihihi,.
Hier is het ook alweer over. Ik had er meer van verwacht, zoonlief werd ook wakker en toen gingen we met z'n drieën kijken. Af en toe was het best mooi, maar vaak gebeurde het allemaal achter de wolken.
Was echt heel mooi om te zien al die flitsen, maar nog steeds geen drupje regen. Las op nu.nl dat er wel 800 flitsen per 5 min. Werden waargenomen, dat is echt veel.
het lijkt wel of de onweer steeds erger word, eerder was het maar een flits en nu zoveel achter elkaar. Dan bedoel ik niet gisteravond maar in het algemeen.
Ivm het beeindigen van mijn relatie en nog niet een eigen huisje hebben slaap ik vaak ergens anders. Zo vannacht ook, in de stacaravan van mijn ouders. Het eerste buienfront viel nog wel mee, vooral heel veel harde wind, maar het tweede front ging er recht overheen. Inslag een eindje verderop en ineens zat ik in het donker. Ik ben bang voor onweer en heb gegild! De stoppen in het kastje buiten eruit gevlogen en geen zaklamp oid dus heb het met kaarsjes aan uitgezeten. Later hoorde ik allemaal sirenes, bleek het op een schuur te zijn ingeslagen een eindje verderop. Mennnn, ik heb echt doodsangsten uitgestaan, de caravan schudde van de wind en wat een vuur... Was overigens in een dorpje in de buurt van Giethoorn. Brr wat eng!