Klaag aan: liz had wortels gegeten en daarna uitgekotst..haar nieuwe (witte) kleertjes zijn naar de...!$&@©$! Klaag uit
Fijn dat mijn kat jullie gesmaakt heeft!!!! Hij is ook zo lekker lang met zijn 110cm als hij ligt. Siberische boskat!
Ik vond het de laatste tijd juist redelijk rustig hier... Je bent toch niet wéér op een rel uit Kippie? (Sorry 4 late reaktie trouwens, ik had gisteren relevante dingen te doen...).
Whahahaahahaa ik pies in mn broek wa n reacties geweldig! Lekker blijven mouwe, steune en kreune iedereen, zo houwe we voldoende leesvoer hier! Hahahaaha
Ik wil weer even klagen! Net me laatste rit lading opgehaald, wilt de vrachtwagen niet meer starten!:x Heb ik 3uur zitten wachten tot er eindelijk een mannetje kwam die het cilinderslot ging vervangen. Zit je dan zonder drinken, iets te eten, met nog 1 peuk in een verlaten straatje en stomme muziek op de radio! Had liever aangeschoven bij de BBQ als er nog wat over was Maar het positieve ervan. Heb nu wel 3uur stilzittend geld verdiend
Grrr mijn vriend plakt! Normaal wil dat kreng nooit tegen me aanliggen, maar uitgerekend nu "plakt" hij aan me vast. Annoying!!!
Ik kom ook weer gezellig even klagen. Man heeft net weer een kies laten trekken en is gelijk ZOOOOO zielig dat ie alleen maar wilt slapen. Dus heb hem net heel leuk verteld dat als ik mijn kies laat trekken ik ook gewoon door moet aangezien hij op zijn werk is en er niemand anders is die voor ons zoontje zorgt.. Bah haat aan mannen die zich gedragen als een gehandicapte!!!!
haha oh ernstig zeg! als het mijn man was had ik hem zn bed uitgetrapt en hem een strip iboprufen gegeven en hup aan t werk jij!!!
Ohh hij ligt ook niet in bed hoor... En de verdoving werkt nog dus hij moet niet miepen...:x Maar meneer ziet dit weer als een kansje dan doe ik alsof ik zielig ben en hoef ik niks te doen... Nou daar trap ik niet in!
Mannen !! Zielige gedrochten zijn het af en toe ... Die denken al dood te gaan als als ze verkouden zijn ..
klaag aan, als het -10 is buiten wil mijn man niet dat ik bij hem in de buurt kom in bed en moet ik mezelf maar warm houden, nu is het potverdikkeme +25 komt die al voor de 2e nacht bijna op me liggen sodemieter op heb het al zo warm. En sex moet ik nu helemaal niet aan denken veel te warm voor. zo klaag uit !
Ik heb juist zo'n zin in sex, maar niemand om mee te sexen.... Al moet ik zeggen dat ik het ook niet erg vind om alleen in bed te liggen met deze hitte!
FF bleren hoor....pfff ik word ff gek van alle topics over badjes pffff Hoe moet ik een badje opblazen, hoevaak doe je er nieuw water in, waar kan ik een badje kopen, hoe groot badje heb jij en so on en so on!! gezeik!