Heb ik ook wel zin in, kan wel ff langs komen hahahah geen idee of je al ervaringen hebt met zeekoeien ?? Kan je die weer van je lijstje schrappen
Ai... toch een beetje een foute woordkeuze je zal het ongetwijfeld niet zo bedoelen, maar ik word er als "deels gehandicapte/beperkte" niet vrolijk van. Verder heb je gelijk dat mannen zich zo aan kunnen stellen alsof ze doodgaan.
Klagen... Ik blijf honger houden. Heb al 3 appels en een banaan op en een liga en een zooi baby rijstwafeltjes... En een plakje kaas hahahahaha.
Mijn zwager kwam net onverwacht langs met heerlijke verse aarbeien! Gewoon zonder van te voren even te bellen! Echt schandalig!
Gelukkig klaagt mijn zoon van 2 ook niet...Ligt al even wakker te zijn in zijn bedje,maar mama moest heel dringend dit topic lezen En het is gelukt om het in 1 keer helemaal te lezen, heb ik nog bij geen enkel ander topic gedaan Wat een heerlijk topic!
Schaam je!! Hoe kan je nou roken met een kind.. Al die stoffen die jij uitademt op je kind enzo!! *gaat lekker peukie roken in de zon*
Zie je wel, ik stond net boven en had al spijt van mijn reactie omdat ik dan vast weer gezeik over me heen zou krijgen...... En wat denk je? Mijn jongste zoon van 9 mnd heeft net over me heen gezeken bij het verschonen god straft dus onmiddelijk....of zeg ik daarmee dan ook weer iets verkeerd?