Ik als gelovige vind dat God liefde geeft en niet straft!!! Duss maar soms heb ik het mis en zeikt Hij je af
ik moet twee onherkenbare kinderen gaan wassen. zitten onder het zand en water en steentjes. zo geen zin in he...pffff stelt weer uit en neust hier verder
Ik baal er van dat me kind leerplichtig is en ik dus morgen niet naar het strand kan pff Klote scholen ook tegenwoordig, wat leren ze nou nog ?? Stomme juffen !!
Nee die psz tegenwoordig dan! Ik beloof Wendy gister dat ze vandaag als ze thuis komt in haar zwembadje mag buiten. Komt man thuis van haar weg brengen vanmorgen met de melding dat ze zo meteen met zijn alle op de psz buiten in een badje gaan spelen! Gaan ze even een beetje met de eer strijken daar!!:x Heb haar toch vanmiddag gewoon in haar badje gelaten want bij mij is het een rupsje nooit genoeg badje. En IK heb lekker een dikke kus gekregen LEKKER PUH!
Naar school, hier hebben ze weer vakantie. Daar baal ik van en dan zit die nog maar op de psz. Ik zei al 55 euro betalen en totaal 2 keer psz gehad dure "opvang" nog een hele week vakantie dus met koninginnendag 2 weken gehad en nu weer 2 ,5 week. Erg leuk
Ach, bij gebrek aan beter, why not! Ik denk dat ik mijn kind zo eens op bed ga leggen, volgens mij is hij moe. Hij kan trouwens, mama wijn! zeggen. Betekend dit dat ik alcoholist ben?
Hebben jullie eigenlijk nog katten nodig voor de bbq van morgen? 2 dikzakken in de aanbieding hier... Hebben net m'n bank onder gekost (weet niet welke vd 2) en een vaas met bloemen omgegooid...
Ga ik ook doen, nu hier en over 1,5 op de psz. zo zielig dan moet die gewoon nog 4 weken zonder vakantie, denk dat die dat niet meer aan kan hoor.
Oh ik moet toch nog even bléren hoor!! Wou ik vandaag bier halen voor de bbq, kreeg ik het gewoon niet mee!!! Waarom neem ik mn rotzooi ook nooit mee! had dus niks bij mij...daar ga je dan weer met je pooierbak Pfff ik zie er misschien jong uit maar 15 , ik zie het maar als compliment hihi!