Ik ben vorige week 28 geworden. Was bijna 21 toen ik darren kreeg. Zie er idd nog jong uit, al hoef ik me nooit te legitimeren als ik drank ga halen
Haha tot nu toe nog niet gebeurt. Nou zit ik ook niet veel in de zon, ik ben uberwit en verbrand alleen maar. Na jaren geprobeert te hebben bruin te worden heb ik het opgegeven
Als ik moest schatten had ik gezegd 22 a 23 jaar maar echt geen 28 je ziet er goed uit meid. En 20 vind ik niet te jong om moeder te worden mijn moeder was ook 20 toen ik ben geboren
whaha mmm maak me er eigelijk totaal niet druk om geef mn meningen als ik er zin in heb en voor d erest niet ik probeer iedereen in zijn of haar waarde te laten doe ik dat niet dan spijt me dat is vaak ook niet eens de bedoeling en nu ga ik lekker buiten zitten genieten van mijn heerlijk ginger all haha
Ff klagen mijn vent zn vrienden zijn er en hij slooft zich verschrikkelijk uit. Heb gezegd dat ie met zijn grote mond zijn eige zuipen ook mag inschenken. Lekker puhhhh
ff klagen hoor .. Ik zit nu twee dagen in de zon en zit echt van top tot teen helemaal onder de zonne allergie ... Het lijkt potveredomme wel een maan landschap zeg mijn armen .. Iemand tips ? En kom niet aan met factor 60 smeren en niet zonnen want dat gaat niet gebeuren
Jaaaa das een goeie ja, nou heb ik alleen geen worteltjes creme maar nog wel pure zonnebloem olie, dan brand ik gewoon de bultjes weg
Jee wat een geklaag pfff. Hier ff klagen dat het zo'n vreselijk mooi weer is en dat ik weer niet hoef te werken. Errug vervelend allemaal
Zolang je er maar niet mee springt... al die rondzwaaiende blote borsten, daar zou een mens toch ook maar van gaan klagen.