Ik mocht willen dat die van mij deden zwaaien. Het enige wat momenteel zwaait als ik spring is mijn slappe buik. Helaaaaaas
Nou, dan mag ik ook best topless op het balkon. Al je van een beetje een afstand kijkt ben ik net een mager jongentje.. Moet ik wel mijn prachtige blonde lokken een beetje wegwerken..!
Bind ze ff lekker vast op je rug wil je ... kan niet tegen dat wapperende geluid ik wil de vogeltjes horen fluiten ...
weet je waar ik ook zo scheit ziek van word ? Van die ontzettend flauwe mopjes waar ik zo hard om moet lachen terwijl ze te flauw voor woorden zijn hahahah deze bijvoorbeeld, ik kwam niet meer bij, moet er weer om lachen als ik het lees: Hoe vangt een belg een haas ? Hij verstopt zich achter een boom en doet een wortel na.
Dan ga ik ook maar even zeiken... Na een aantal dagen superweer gehad te hebben is het hier nu echt ongelofelijk bereweer... Onweer en keiharde regen. Het water loopt in stromen langs de voordeur (we wonen aan de voet van een heuvelrug...) En dat nadat ik de hele dag tussen mijn werk door de hele (moes)tuin water heb gegeven met gieters...
Ik ben verslaafd aan het liedje van LMFAO... Sorry for partyrockin´ Word ik zo lekker melig van! *KLAGEN* Ik heb al 2 dagen de kriebelhoest en ben in staat om moorden te plegen op het moment .
Nou dan klaag ik ook maar even... (heb eigenlijk niks te klagen) Die warmte bultjes mogen wel weg van mij.