Wat heerlijk om dit weg te lezen!!!! En dat allemaal geschreven in zo'n korte tijd. Het spreekt veel mensen dus behoorlijk aan.
Ik wil ff zeiken over het feit dat mijn katten de antenne van de router kapot geknauwd hebben en dat mijn WiFi het dus niet meer doet! Irritant!!!!! Gaat me veel te langzaam!!!
Spuit 11 heeft pagina 1 en 2 gelezen en kachelt nu direct naar het einde: Zozo Kip, jij bent je ei weer kwijt! Laat ik dan maar iets positiefs schrijven: ik heb vandaag maar liefst 2 posts in mijn blog gezet (een met terugwerkende kracht). En ja, de meest recente gaat over zeiken (van mij), maar ik haal hem lekker niet weg
nasi niesie...en dan al dat gezeik...tjee. en nog steeds geen popcorn tijd ook. goed zeg! en ben na die cola toch maar gaan zeiken. Dus me nie afzeiken nou want ik moest echt nodig
Die eten toch alleen hondjes?? Ze hebben ook al mijn afstandsbediening van kpn opgegeten...mevrouw voor 1x krijgt u gratis een nieuwe...omdat het zo grappig is.... Dit lucht op! Ff lekker zeiken haha!
Ik weet niet of de mijne al op bed ligt...?? Zit heel wat km verderop...op de kazerne. Owww ben dat zo beu he dat alleen zijn...even zeiken hoor!!! Haha! Nee hoor, grapje!!!
*ligt in een deuk onder tafel* wat een heerlijk topic dit! @ ts: je hebt wel gelijk hoor, zal wel aant weer liggen
Kan ik me goed voorstellen ja!!! Was pas een topic hier.. Man 1 of 2. Weinig thuis ivm werk maar wel veel geld of andersom. Nou laat die van mij maar wieberen hoor..soms dan he! Ben wel een lieve vrouw. Zal blij zijn als het toch weer vrijdag is. Maar...wij zitten allebei in het uiterste.
Ja mijn bed is supercool Ben blij dat ik sinds 3 weken geen vent meer om me heen heb! (ja blijf positief) Zit nu in me uppie met me kleine ventje opgeschept. Maar die is veeeel leuker dan de grote vent.
zal ik bij jou komen liggen dan? ik hou wel van coole bedjes met dit weer. beloof dat ik niet zal snurken