Eucerin kids spray factor 50! Geen parfum, smeert heerlijk uit. Verkrijgbaar bij de apotheek. Kan iemand mij vertellen hoe 1x per dag smeren werkt als het advies luidt: om de paar uur herhalen?
Hier ook, heerlijk spul! Idd duur, maar dan heb je ook wat! Tegen de tijd dat Siem tegen stribbelt is het alweer ingetrokken!Ruikt ook heerlijk!
Ik koop ultrasun bij etos of DA. Als hij niet op voorraad is dan bestellen ze em voor me. 1x smeren per dag is hier echt voldoende terwijl meisje een hele witte huid heeft en zeer blond haar. Het legt een soort laagjes op de huid (dit zie je ook, blijft wat wittig)
ik geloof daar niet in hoor. Wij hebben een aantal kids op het kdv, maar die worden ook echt door ons nog ingesmeerd, echt niet het risico lopen dat ze bij ons verbranden.
Ik werk op een kdv en daar gebruiken we tegenwoordig alleen nog maar Vision kids 50 omdat dit de enige is waar tot nu toe geen enkel kind allergisch op reageert. Wel prijzig, geloof 22 euro, maar smeert heel makkelijk uit dus doe je er wat langer mee en het blijft niet wit op het huidje, ook wel fijn. Alleen bij apotheek te krijgen.
Het werkt echt! Ik smeer met ultrasun, meisje is echt spierwit van zichzelf en verbrand snel. De ultrasun legt een soort laagje op haar huid waardoor 1x smeren voldoende is. Zelfs in de bloedhitte op een tropisch eiland verbrand ze niet
Dat is netjes zeg! Mijn meisje is heel allergisch voor zonnebrand, ze smeren daar met kruidvat troep maar ik moet zelf zorgen dat er voor haar zonnebrand aanwezig is als ik met iets anders wil laten smeren
Ik heb eens wat gelezen over Vision en ik begin het toch te geloven, die technologie. Op hun site staat dit: De huid van jonge kinderen kan maar een paar minuten zonder bescherming in de felle zon. Met Vision All Day Sun Protection - SPF30 wordt de huid van kleintjes de hele dag* beschermd tegen schadelijke UVA- & UVB-straling. Dankzij liposomen dringt Vision diep in de huid, waardoor het geen vet of plakkerig laagje achter laat en zeer waterbestendig is. Bovendien bevat Vision geen parfum. Ideaal voor kids! *Afhankelijk van huidtype, zonkracht en gekozen beschermingsfactor (SPF). Ik denk dat je wel extra moet smeren als je kind de hele dag in het water is en door het zand rolt.
Goede tip, die Vision. Ga ik ook maar eens voor kijken. Mijn oudste zoon heeft ook gauw uitslag van allerlei smeersels en dus ook van de zonnebrand. Nu gebruik ik de spray van Vichy voor kids, factor 50. Dit gaat ook heel goed, maar blijf ik wel meerdere keren per dag herhalen. Vision lijkt me dus ideaal voor mijn buitenspeel kind