herhaalde miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door boeboe, 20 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    hey dames,

ik heb 2 miskramen achter elkaar gehad
    nou gaan ze me doorsturen voor nader onderzoek..

iemand enig idee wat ik kan verwachten?

alvast bedankt voor het antwoorden..

2. SiepG

SiepG Lid

7 jun 2011
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Boeboe,

Ik heb inmiddels 3 miskramen achter de rug. Na de tweede miskraam hebben mijn vriend en ik een chromosomenonderzoek gehad. 3 maanden na de tweede miskraam zijn er ook een aantal buisjes bloed afgenomen voor de 'standaard' bloedonderzoeken (stollingsafwijkingen).

Onze fertiliteitsarts gaf meteen al aan dat er uit al deze onderzoeken zelden een negatieve uitslag komt. En inderdaad, bij ons was alles normaal. Dus werden we na twee miskramen gewoon weer naar huis gestuurd met de mededeling: het is pech, probeer ik nog een keertje, de volgende keer gaat het vast goed.

Na de derde miskraam heb ik ook meteen een afspraak gemaakt een een nieuwe fertiliteitsarts om nieuwe onderzoeken te bespreken. We zijn nog niet geweest: ik moest eerst een de volgende menstruatie afwachten. Ik ben benieuwd wat daar straks uit gaat komen.
    Ik overweeg zelf om ook naar een acupuncturist te gaan, wellicht helpt het ?!

Sterkte met alles!

3. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    Hey SiepG

Thanks..ja die arts zei ook al tegen mij 95% kans dat er niks uit komt,
    ik had zoiets van ja maar waarom zou ik het dan doen..de arts zei nou dan heb je iniedergeval met die arts gesproken die er meer verstand van heeft..

dus ik ga het gewoon doen
    en zie het wel..

jij ook Heeel veel succes!!!

Deel Deze Pagina