Pijn in midden van onderbuik..

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Yotsuba, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Hola ladies,

Jawel het zoveelste pijn in buik topic ;) maar ik post hem toch want ik maak me zorgen dat dit geen bandenpijn is..
    Ik heb sinds een week ongeveer redelijk vaak buikpijn en dan precies in het midden van mn onderbuik en dan net boven mijn schaambot denk ik..
    Als ik mn hand erop leg wordt de pijn wel wat minder maarja om nu continue met een kruik op mn buik te lopen ;)
    de pijn straalt heel lichtjes uit richting mn navel.

Is dit herkenbaar voor iemand? Ik ben nu 17 weken zwanger overigens.
    Plassen heb ik geen last van, en drukken gaat ook prima momenteel dus daar zou t ook niet aan liggen denk ik.
    En volgens mij is bandenpijn meer aan de zijkanten toch?

Ik hoop dat jullie mijn bezorgdheid een beetje kunnen weghalen :)

2. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    ik zou morgen wel voor de zekerheid even ochtendurine laten nakijken bij je huisarts.
    je hoeft geen pijn bij het plassen te hebben om een blaasontsteking te hebben.
    dan heb je dat in ieder geval weer uitgesloten want een zwangere heeft een grotere kans om erg te ziek worden van een blaasontsteking

3. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Denk dat het wel bandenpijn is dit kan vanaf je schaambot naar je navel lopen als je het niet vertrouwd dan zou ik morgen met de verloskundige overleggen

4. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Ik kijk nog even hoe het vandaag gaat want heb nu toch wel ineens weer last van mijn darmen.
    Misschien dat het daar vandaan komt en eventueel bel ik morgen de vk.
    Thx voor jullie hulp!

Deel Deze Pagina