voor ruim 9 week hebben we een test gedaan : ZWANGER !!! maar een kleine week later kreeg ik een 'spontane' miskraam bij +/- 5 week.. ik was echt een week helemaal stuk ! voor het besluit om weer zwanger te worden tot zwanger zijn waren we bijna een jaar bezig... dan gaat het wel ff door merg en been..... moest wachten tot mijn volgende menstruatie... na 8 week wachten, dacht ik, nu moet het toch wel eerdaags komen maar echte menstruatie klachten had ik niet... wel veel moe zijn en voorgevoelige borsten...!!! heb afgelopen maandag toch maar de huisarts gebeld, hij zei, je kan het nog een maandje aanzien of toch maar een testje doen: van afwachten hou ik niet van !! gelijk de volgende ochtend een kv2v5 opgehaald. met middagurine gaf ie 2 knalroze strepen aan !! heeeeeeeeeeeel diep van binnen wist ik het wel maar als bij de vorige keren dacht ik ook wel es, ben zwanger maar elke keer had ik me vergist.. totaal onverwachts, zo snel !!! je verliest eigenlijk je kindje, al was het nog maar zoooo klein maar eigenlijk verlies je je kindje en nog geen 2 maand verder heb je weer een wonder in je buik.... hopelijk gaat het deze keer wel goed, dan met de tijd alles weer van zolder halen, wat nog bruikbaar is van onze dochter !! wat zal ze er blij mee zijn, een broertje of zusje !!
Van harte gefeliciteerd!!!!! Dit berichtje geeft een mens weer moed!!! Geniet van je zwangerschap....
Gefeliciteerd meid, wat fijn om te horen. Deze keer een plakkerd dan wel he!!!!! liefs Chelleke (van het "mamma's april 2012" topic)
Weet je zeker dat je een miskraam hebt gehad, was het geen innestelings bloeding????? Misschien ben je nog wel verder dan je denkt?!?!? Hoe dan ook Gefeliciteerd!!!
nee, ben nadat ik het vruchtje heb verloren, daarna ook nog op de echo geweest of ik wel ''schoon'' was... en daar was niks meer te zien... maandag weet ik meer, heb dan mijn eerste echo...