hoi hoi..sorry dat ik nu pas reageer.. heb niet meer gebeld want die geur is zo goed als weg. haleluja!!!!! nog wel eenklein beetje bloed maar het ruikt niet meer zo vreselijk. maar ikhou het wel in de gaten mocht het terug komen dan ga ik wel meteen bellen
Hallo! Hahaha, ik moest ook wel heel hard lachen om je verwoording... Ik had het na de bevalling van Tamara ook en ik heb toen tegen de vk gezegd en zij zei dat het inderdaad oud bloed was en de hechtingen ook konden ruiken. Ze zei dat het normaal was en dat het vanzelf over zou gaan. Bij mij ging het dan ook weg toen ik niet meer vloeide. Ik heb na de bevalling zo'n 3 weken gevloeid, dus misschien is het bij jou ook snel over. Ik denk dat het dus wel meevalt, maar je kunt het natuurlijk altijd even tegen de vk zeggen. Better safe then sound... Liefs Elly.
He, zie nu pas het berichtje voor me, had ff beter moeten kijken... Nou fijn dat het beter gaat! Je zult zien dat het waarschijnlijk helemaal weg is als je niet meer vloeit. Liefs Elly.
Ik vind het ook wel ruiken bij mezelf, maar niet zoals Lennylenn het beschrijft Ik vind het weeiig ruiken, naar oud bloed inderdaad. Alsof je je maandverband een eeuw in hebt gehad (bah..) Ik heb geprobeerd om zonder ondergoed te slapen, maar ik ruik mezelf en ben bang dat mijn vriend het dan ook ruikt. Sja, met mijn hechting is alles perfect. Bloeding is zelfs ergggg minimaal...niet eens meer rood. Hoort er gewoon ff bij, denk ik. Gewoon lekker vaak spoelen onder de douche