Wat een fantastisch verhaal! Kerst krijgt vast een heel andere betekenis nu voor je familie. Proficiat meid!
Wat een mooi verhaal! Echt geweldig voor jullie! Van harte gefeliciteerd en een fijne zwangerschap gewenst! Liefs
Wij zijn eerste kerstdag naar mijn ouders gegaan, was al afgesproken... Ik had een geschenkdoos met baby-kleertjes ingepakt, en er een foto van mijn zwangerschapstest in gedaan, en achterop een gedichtje geschreven. Mijn vader wilde dat wij een foto maakten terwijl zij ons cadeautje openmaakten (wist hij veel, wat erin zat, hahaha) Mijn moeder keek heel vreemd, zo van: wat moet ik hier nou mee? Ik schijn gezegd te hebben; je word oma! Nou, dat gezicht! die hebben we precies op foto! Uitpuilende ogen en een wijd open mond, en met 1 hand in de bank knijpend, whaaaaahaha. Ik vertelde alles, maar ze hoorde er niks van, moest het later weer opnieuw vertellen! Mijn vader schijnt toen wij weg waren, mijn moeder bij zich te hebben geroepen, en de tranen rolden toen over zijn wangen! oh, en we krijgen van hun de kinderwagen! Gisteren, 2e kerstdag naar mijn schoonouders geweest. Ik had mijn vriend gezegd dat hij zelf moest verzinnen hoe hij het wou vertellen. De vader van mijn vriend is gek op chocolade, dus had mijn vriend een heel mooi doosje bonbons gekocht. Hij wilde er een paar babysokjes in doen, dus zijn wij nognaar de prenatal geweest,maar ik zag daar een speen met: opa's lieveling. Dat leek mijn vriend ook leuker. Zijn vader toont zijn gevoelens nooit zo. Hij maakte het doosje open, pakte de speen eruit en wilde hem in zijn mond stoppen. Toen mijn vriend zei: je word opa, zette hij het doosje weg, liep versuft naar de keuken en vroeg even later; wat willen jullie drinken? Hij liet zomaar zijn bonbons staan, dat was voor ons duidelijk genoeg dat het hem wel wat deed! Mijn ouders mogen nog niets tegen mijn broertje (Roland) zeggen, hij krijgt met oud en nieuw een rompertje met oom Roland erop! Ik heb heel veel slaap, en eet voor 2! hahaha