wat een gezeik pffffffffffffffff

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jeannet, 8 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeannet

jeannet Actief lid

4 mrt 2007
    340
    0
    0
    huisvrouw
    hai

nee de medicijnen is voor bloedverdunners
    niet omdat het anders weer zal gebeuren
    het helpt wel de placenta beter te door bloeden
    maar het is niet zo van als ik die niet slik gebeurt het weer nee dat zeker niet

2. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Dat is natuurlijk ook niet te garanderen, maar ik dacht misschien verklein je de kans iets (zoals ik al schreef) Ben jij zelf onderzocht op stollingsproblemen in jouw bloed dat je antistolling moet slikken?

3. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Of doen ze het sowieso voor een beetje meer zekerheid?

4. jeannet

jeannet Actief lid

4 mrt 2007
    340
    0
    0
    huisvrouw
    ja precies om te voor komen dat er bloedpropjes in je bloed komen nu is je bloed dunner en stroomt het gewoon goed door
    dus beter door bloed eigelijk
    maar het is niet zo als je een placenta loslanting hebt gehad dat je medicijnen moet heb ebn omdat het anders weer gebeurt nee zeker niet het komt zelden voor en uit onderzoeken is ook niks gekomen dus het is gewoon een aanleg fout geweest

5. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Moeilijk hoor! zou indd een second opinion vragen.
    Ik snap wel dat je liever een keizersnee wilt.

6. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Moeilijk hoor! ik snap goed dat je alles eraan wilt doen om het te voorkomen, maar zoals je al zegt: het komt zelden voor (alleen wel bij jou :cry: ) héél héél véél kracht toegewenst!

7. lucie

lucie Actief lid

13 mrt 2007
    335
    0
    0
    Mijn vriendin heeft twee keer hetzelfde meegemaakt als jij (eenmaal met 33 weken en eenmaal met 37 weken). De tweede keer voelde ze, omdanks alle tegenwerpingen van de gynaecoloog, dat het weer niet goed zou gaan. Dat werd uitgelegd als angst, omdat haar dit al eens was overkomen. Ze werd telkens weer terug naar huis gestuurd als ze smeekte om een keizersnee. Uiteindelijk is ze wederom een kindje verloren. Ik wil je echt niet bang maken en een negatief verhaal vertellen, maar ik denk dat het goed is om te proberen op je gevoel af te gaan en te eisen dat je gynaecloog dat moederinstinct serieus neemt. Ik denk dat dat instinct wel eens onderschat wordt in de medische wereld en daardoor niet serieus wordt genomen... heel veel succes en sterkte toegewenst!

8. lucie

lucie Actief lid

13 mrt 2007
    335
    0
    0
    Mijn vriendin heeft twee keer hetzelfde meegemaakt als jij (eenmaal met 33 weken en eenmaal met 37 weken). De tweede keer voelde ze, omdanks alle tegenwerpingen van de gynaecoloog, dat het weer niet goed zou gaan. Dat werd uitgelegd als angst, omdat haar dit al eens was overkomen. Ze werd telkens weer terug naar huis gestuurd als ze smeekte om een keizersnee. Uiteindelijk is ze wederom een kindje verloren. Ik wil je echt niet bang maken en een negatief verhaal vertellen, maar ik denk dat het goed is om te proberen op je gevoel af te gaan en te eisen dat je gynaecloog dat moederinstinct serieus neemt. Ik denk dat dat instinct wel eens onderschat wordt in de medische wereld en daardoor niet serieus wordt genomen... heel veel succes en sterkte toegewenst!

9. jeannet

jeannet Actief lid

4 mrt 2007
    340
    0
    0
    huisvrouw
    hai
    nee ik zit in zevenaar in het ziekebuis
    maar ik heb besloten te blijven in dit ziekenhuis
    gewoon even door zetten goeien afspraken gemaakt eiglijk ben ik best trots op me zelf

10. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

meid, ik zou op je eigen gevoel afgaan!
    natuurlijk is het niet zeker dat het een 2e keer gebeurt maar je weet nooit en zul je jezelf nooit vergeven...
    je moet doen waar jijzelf echt achterstaat hoor!

succes

Deel Deze Pagina