Wat een grap, zo'n vrouwenlichaam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nathenhuug, 28 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pfff worden jullie ook zo gek van jullie lijf?!

Ben inmiddels 6 dagen overtijd als ik uitga van 35 dagen (gemiddelde) en 3 als ik de langste neem.
    Al bijna 2 weken misselijk (vooral als ik 's nachts eruit moet om te plassen) en opgeblazen gevoel, snel moe en geïrriteerd.
    Ook gespannen borsten en doen beetje zeer.
    En vanavond opeens uit het niets hoofdpijn...

Inmiddels al 10 testen versleten maar niks nada noppes. Vandaag stond er een lichte streep, écht licht krijg hem niet op de foto maar zie hem wel direct.
    Wat denken jullie: morgenvroeg testen of toch (proberen te) wachten tot zondagmorgen?

2. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Als je al een week overtijd bent en negatief test, ga er dan maar vanuit dat je niet zwanger bent :(

Ik heb een regelmatige cyclus van 35 en zit vandaag op dag 64!!
    Volgens de ha kan je lichaam 2 x per jaar een andere cyclus hebben, wacht af tot je volgende nod.

Succes en sterkte

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Onder je banner zie ik oplopende cyclussen.....Voor hetzelfde geld is deze cyclus weer langer. Hoop het niet voor je.

Test over een paar dagen even weer. Als je zwanger bent, zou dat hele lichte streepje dan toch duidelijker aanwezig moeten zijn.

4. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Ja! Ik word ook zo gek van mijn lijf.
    Voorgaande cyclussen ook zoveel symptomen.. maar niks..
    Ik neem mezelf voor om deze ronde maar 1 test op me nod te doen. En als die negatief is, dan ga ik niet weer testen. Vorige maand ook al zoveel testen gedaan..
    Mocht het toch raak zijn dan merk ik dat vanzelf wel. (zeg ik nu allemaal heel stoer ;).. weet dat ik me dan toch niet kan beheersen )

Succes meid!

Deel Deze Pagina