Nou ik moet het toch ook even kwijt hoor: Ik ben zwanger!! Dinsdagavond heb ik voor het eerst een test gedaan, met een heel licht streepje als resultaat. We waren niet echt overtuigd dus woensdag ochtend (om 4 uur 's nachts toen ik van de spanning echt niet meer kon slapen) een 2e test gedaan met een iets donkerder streepje.... Mijn vriend was nog niet 100% overtuigd, dus ben gisteren een clear blue test gaan halen, de andere waren 2v5 van kruidvat, en die was vanmorgen erg positief! Een duidelijke + was te zien nu zijn we 100% zeker....erg spannend allemaal hoor...het is zo welkom...over 3 maanden gaan we ook trouwen, dus mocht alles goed blijven gaan, gaan we die avond ook, als iedereen er is, het bekend maken aan onze vrienden en familie... mijn beste vriendin weet het al wel....en van het weekend gaan we onze ouders en de zus van mijn vriend inlichten...wordt nog een opgave voor mij, want morgen zie ik mijn moeder al...ik ga morgen weer mijn trouwjurk passen en mijn moeder komt me daar ophalen....hopelijk is ze er wat later zodat ik nog even met de vrouw van de bruidswinkel kan praten over de zwangerschap en mijn jurk... verder had ik al wel een vermoede van zwanger zijn, alleen wilde er niet teveel mee bezig zijn. had de volgende klachten: licht in mijn hoofd bij te snel opstaan...veel moe de laatste dagen, ongi achtige klachten in mijn buik, wat meer last van mijn rug, en ongi bleef uit P.S. was pas de tweede maand dat we bezig waren om zwanger te raken...dus we mogen onszelf wel erg gelukkig prijzen!