Het leek me wel leuk twee postieve eigenschappen te benoemen, maar ook de twee negatieve van jezelf. Misschien leuk om dan ook een tip te geven aan de volgende die wat post? Ik start met de kick-off. Positief 1. Ik kan goed luisteren. 2. Ik ben erg tevreden met kleine dingen. Negatief. 1. Druktemaker in denken en doen. 2. Zwart wit denkertje, ik heb vaak moeite met de middenweg (tip = welkom)
Ik verander voor mezelf jouw positieve ding nr. 1 in -ik kan goed voor mensen zorgen die dichtbij me staan Voor de rest had ik exact hetzelfde getypt!! Ik geniet erg van kleine dingen , ben primitief. en negatief, ik ben ook idd heel zwart-wit, alles of niks. en ik maak me ook heel snel druk, als ik even niks heb verzin ik wel wat. Maak me al druk voor er een probleem is; 'wat als....' Zou meer moeten leven naar de uitspraak: 'wie dan leeft, wie dan zorgt'
@Jeem, dat is niet negatief. Eerlijkheid duurt het langst toch? Of bedoel je op de manier waarop? @Female.. leuk om te lezen dat ik niet de enigste ben
Wat Jeem zegt, eerlijk ook als negatief begrijp ik wel. Het is idd uiteindelijk het best maar soms best lastig voor jezelf in situaties. Als je je naar mensen schikt en met de meute meeloopt maak je het jezelf gemakkelijker. (niet dat ik dat doe of dat dat zou moeten hoor, juist niet ) Maar begrijp je wat ik bedoel?
Snap je helemaal! Veel mensen verwachten ook van je dat als hun ja zeggen dat jij dat ook doet terwijl je het er niet mee eens bent.. Kortom je mag je mening niet geven.. En dan moet je gaan liegen om de mensen tevreden te houden... En dat kan ik niet
Positief: -Ik ben aardig (tegen iedereen) -Ik sta open voor een andere mening Negatief: -Ik kan slecht tegen kritiek -Ik ben soms niet eerlijk(bijv, als iemand een lelijk kapsel heeft, zeg ik toch dat ik het mooi vind)
goede eigenschappen: -altijd vrolijk en ik zie de dingen altijd positief in. -zorgzaam slechte eigenschappen: -koppig -HEEL erg eigenwijs
Positief: - Ik heb veel liefde om weg te geven en doe dit dan ook, aan wie maar wilt (maak veel praatjes e.d. met onbekende mensen, straatkrantverkopers, zwervers, ouderen etc.) - Ik ben positief ingesteld Negatief: -Ik kan slecht plannen, vooral op school en werk is dit lastig. - Ik kan me heel boos maken om sommige kleine dingen en kan me dan ook niet inhouden hier wat van te zeggen, wat vaak niet heel handig is
Positief: -Ben heel stipt met afspraken nakomen. -Ben over het algemeen heel vrolijk en positief. Negatief: -Ben eens in de maand (Bij menstruatie) heel kattig en dan vooral tegen mn man. -Heb een ongelooflijke hekel aan het huishouden.
Positief: -Ben zorgzaam en help graag mensen. -Heb humor en je kan met me lachen. -Kan goed plannen/organiseren en ben intelligent. Negatief: -Ik ben een hyperactief en druk -Ik ben niet altijd geduldig. -Als ik niet lekker ben moet je me echt met rust laten.
posi: kan goed luisteren ben heel zorgzaam nega: ik pieker veel, heb nooit rust in mn hoofd heb veel temperament in me, alles moet altijd meteen moet vaak tot 10 tellen