Hier ging het geluid ook gelijk af. Maandag gaat het geluid af en de radio aan (hopen dat zij geen last hebbenvan bijen)!
Ik riep ook al dat het net een zwerm bijen was! Super irritant geluid! Hoop dat ze die toeters afschaffen!
Jeeeemineee ik werd er ook gek van. Vond het echt niet fijn om een hele wedstrijd te volgen zo. Wij gaan de 19e naar Guus Meeuwis...hopelijk heeft niemand die gekke toeters dan bij zich....
Ik dacht ook, je zal er maar naast/tussen zitten zeg! Manlief vond het blijkbaar nogal slaapverwekkend dat toontje, die viel gewoon in slaap erdoor
Da's nu eenmaal de Zuid-Afrikaanse voetbalcultuur. Waarom denken jullie dat er op die pletterpetten van Heineken ook zo'n stomme toeter zit? Is snap dat je het irritant vindt, maar als dat nou gewoon hun gewoontes zijn... De FIFA had daar van tevoren over na moeten denken...
Ik ergerde me meteen ook eraan! Wat een vreselijk geluid! Nu duimen dat de FIFA er iets aan kan doen... Zo irritant met al die toeters...
Ik denk dat als je er tussen zit en je hebt zelf een toeter om mee te doen, dat het allemaal veel gezelliger is Verschil is natuurlijk ook dat je op de tribune de commentator niet hoeft te horen. Da's thuis op de bank wel. Misschien dan geluid van de tv uit en de radio aan?
Nou vandaag hebben ze er in ieder geval nog niets aan gedaan. Ik snap wel dat dit de Zuid-Afrikaanse voetbalcultuur is maar het is een WK en Zuid-Afrika is het gastland,andere deelnemende landen kunnen er best last van hebben want die zijn het niet gewend. Mn moeder had gisteren al het geluid uitgezet en teletekst op 888 gezet voor doven en slechthorenden..hihi
ik wordt ook helemaal gek van die toeters. helaas heeft mn schoonmoeder er eentje voor alyssa meegenomen. die toetert er nu bij vlagen ook rustig op los. (gelukkig niet heel lang achter elkaar) liefs doris
TIP: Ik weet niet of het al gezegd is, dan alvast sorry , maar op de belgische zender word het uitgezonden zonder dat toeter geluid, oke je hoort het nog een beetje maar ze hebben het daar een zacht gezet dus dan kan je wat relaxter de wedstrijd kijken dan op ned 1 bv ...
Het zijn niet alleen de zuid-afrikanen hoor, die de vuvzela's mee hebben Maar wees niet bang, ze zijn bezig om ze te verbieden tijdens de wedstrijden. Hopelijk voor morgen 13.30
ik heb het al eerder gezegd en ik zal het blijven zeggen: een goede toeter is een kapotgetrapte toeter..
Nou idd wat een klote herrie, denk iedere keer dat er een mug langs me oren vliegt. Vind het dan ook niet leuk meer als ze hier in de straat met die dingen toeteren. Heb mijn zoontje al een verbod op gelegd haha