Ik moet het gewoon even kwijt. Niemand neemt de telefoon op of er is niemand thuis. dus dan maar even hier me ei kwijt. Een collega van mijn man en mij is vandaag zwaar gewond geraakt,Bij een kettingbotsing in Groningen. Er is zelfs in vrouw om het leven gekomen. bekijk het filmpje maar even ik hoop snel weer wat te horen bah krijg er kippenvel van RTVNoord.nl - Vrouw omgekomen bij ongeluk voor Julianaplein
Dat ziet er niet goed uit inderdaad! Triest hoor, ik hoop dat die collega er weer helemaal bovenop komt!
bedankt. ik voel me gewoon misselijk door heel dit gebeuren. het is een collega maar het is zo'n hecht team.en hij staat zo klaar voor iedereen,En dan gebeurt er zo iets
nee mijn collega die reed de snel weg op en heeft de file over het hoofd gezien.hij keek naar links om te kijken wat er aan kwam rijden. ze reden nogal hard.dus dacht mijn collega zet ik ook maar de vaart er in.en toen was het te laat.... de vrouw die overleden is kent hij niet.
Jakkes meid, dat is eng nieuws. Hoop dat jullie collega er snel weer bovenop komt.. wat erg dat dit heeft moeten gebeuren
jeetje wat heftig. helemaal als je dan zon filmpje te zien krijgt.... gedverderrie hoop dat je snel iemand te pakken krijgt om je hart even te luchten...... fijn dat dat altijd hier kan in ieder geval! sterkte, en je man ook!!!! Liefs Muis
Wat verschrikkelijk..... Heel veel sterkte.... Ik werd er eng van toen ik die politieman zag met dat hondje... Was vast het hondje van die mevrouw...
Oh men, wat een klote berichten vandaag allemaal. Jij ook sterkte toegewenst meis, ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen en hij er snel weer bovenop komt. Wat zal z'n familie in angst zitten en dan die arme vrouw die is overleden en haar familie......